2012. január 15., vasárnap

Negyedik rész

Reggel mindannyian valaki telefon csörgésére keltünk, mint kiderül a Lena-é ra. Kicsit kómásan de felvette, én addig megnéztem az órát ami 9:36-ot mutatott.
-Igen, tessék?-nyomott el egy ásítást

- ....

-Mi? Most? Muszáj? Dehát szombat van. - nyűgösködött 

- ....

-Jó megyek. De miért nem?

- ....

-Okés Félóra és ottvagyok.Szia- majd letette

-Mi történt?-nézett kómásan Lily
-A menedzserem volt az, Jeny. El kell intéznünk valmit, úgyhogy el kell mennem. És sajnos ti sem jöhettek. - szomorodott el
-Hé nincs semmi baj, megértjük. Igaz Lily? - néztem Lily-re aki mosolyogva bólogatott - Látod? Mi addig felfedezzük a partot.
-Biztos nemgáz?
-Biztos, de most menny, mert elfogsz késni. - válaszolt helyettem Lil
-Húú basszus tényleg! - pattant ki egyből az ágyból és már el is tűnt a fürdőbe. Mi Lil-el még vissza feküdütnk, de nem aludtunk csak bámultuk a plafont. Végül Lena kilépett a fürdőből és célba vette a gardróbját, majd miután elkészült nyomot 2-2 puszit az arcunkra és már ment is.
-Nincs kedved lemenni a partra? - törte meg a csendet Lily
-Dehogyis nem! - gyorsan kikászálódtam az ágyból és beszaladtam a fürdőbe. Gyorsba lezuhanyoztam, de hajat most nem mostam. Mikor ezzel végeztem kiszálltam és magam köré tekertem egy törölközőt és beálltam a tükör elé és elvégeztem reggeli teendőmet. A hosszú mell alá érő hajamat szög egyenesre vasaltam, még kihúztam a szemem tussal és spirállal és a számra tettem szájfényt és vissza mentem a szobába, ahol Lily már a ruhájával a kezében állt az ajtó előtt.
-Mehetsz, de siess. - néztem Lil-re
-Okés. - és ezzel beviharzott. Míg ő zuhanyzott addig én kiválasztottam a ruhámat, ami egy fari rövidnadrágból, toppból és egy sarúból állt na meg persze fehérneműből. Gyorsan magamra kapkodtam és addigra már Lily is teljes harci felszerelésben állt előttem.
-Kész vagyok. Mehetünk! - szólalt meg.
-Okés csak még a telóm kell. - gyorsan elszaladtam az éjjeli szekrényhez és a zsebembe csúsztattam és mellé egy kis pénzt is. Leszaladtunk a lépcsőn, egyenesen a konyhába, ahol már Mandy sürgött-forgott, Brian pedig újságot olvasott.
-Jó reggelt. - mondtuk egyszerre Lily-vel
-Nektek is lányok, igaz 11már nem igazán mondható reggelnek. - nevetett Brian - Amúgy Lily felhívtuk a szüleidet hogy épségben megérkeztetek.
-Jújj basszus. Teljesen kiment a fejemből. - csapta magát homlokon
-Semmibaj, azt mondták hogy már megszokták
-Lányok kértek reggelit? - jött mosolyogva Mandy
-Igen, köszönjük. - válaszoltam, majd elénk rakott 1-1 adag rántották és egy bögre teát. Mi gyorsan bafaltuk és megittuk és megköszöntük.
-Mi lemegyünk a partra. - tartott egy kis szünetet Lily majd folytatta - De persze ha csak nem baj?!
-Dehogyis baj. Menjetek nyugottan, hisz nyaralni jöttetek. De vigyázzatok magatokra! - mondta Mandy
-Nagy lányok vagyunk már. - ezen nevettem - Akkor sziasztok. - mondtuk egyszerre és választ nem várva már rohantunk is le a parta. Szerencsére a háztól úgy kb 20 perc séta, így hamar leértünk.

Tudom kicsit uncsi lett DE a következő már izgisebb hisz felbukkan benne egy híresség is:DD kíváncsiak vagytok hogy ki akk kérek 2 komit és megtudjátok:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése