2012. január 15., vasárnap

9. Mi lenne ha...?

Reggel csak úgy kipattantak a szemeim, amin nagyon csodálkoztam. Szétnéztem a szobán, ami úgy nézett ki, mint ahová egy meteorit csapódott volna be. Ránéztem az órára, ami még csak 6:27et  mutatott. Két oldalamon a lányok még békésen aludtak, ezért próbáltam úgy felkelni, hogy ne keljenek fel.
Kicsit nyöszörögtek, de semmi. Felálltam, nyújtózkodtam egyet, majd elindultam a konyhába, ahol Mandy és Brian volt.
-Jó reggelt. - nyomtam el egy ásítást
-Szia kincsem. Csak nem felébresztettünk? - nézett bűnbánóan Mandy
-Ja nem dehogy is, csak már nem tudtam aludni.
-Értem. Jól szórakoztatok tegnap? - kérdezte Brian
-Igen, elég sokat hülyéskedtünk - közbe Mandy le tett elém egy bögre teát - Köszi.
-Nekünk mennünk kell dolgozni, majd este jövünk. - nyomott egy puszit a homlokomra Mandy, és Brian is, majd elmentek.
Ezt szeretem bennük, hogy úgy bánnak velem meg Lily-vel is, mintha a saját lányaik lennénk
-Erről jut eszembe, amióta itt vagyok még nem is hívtam nagyit - motyogtam magamnak. Gyorsan meg ittam a teát, majd felszaladtam a szobába és előkotortam a telefonom, és tárcsáztam. A harmadik csöngés után már fel is vette
-Szia nagyi. - dőltem el az ágyon
-Szia aranyom. Hogy vagy? Minden rendben? - halmozott el egy csomó kérdéssel
-Jól vagyok, és minden rendben. És te hogyvagy? Sajnálom hogy eddig nem hívtalak. - görbült le a szám széle
-Meg vagyok. Semmi baj. Jól szórakoztok? Hogy-hogy ilyen korán hívsz?
-Nemtudtam aludni és gondoltam felhívlak. Meg amúgyis hiányzol...-beszéltünk még negyed órát, majd letettük
Mivel már vagy fél órája fel vagyok és a lányok meg még alszanak, arra a következtetésre jutottam, hogy elmegyek sétálni. Bementem a gardróbba kiválasztottam a ruhákat, utána bementem a fürdőbe és elvégeztem a reggeli teendőimet. A hajamat enyhén begöndörítettem, a szememre tettem még fel spirált és tust, majd magamra kaptam egy fekete fehérnemű szettet és a kikészített ruhákat
A zsebembe csúsztattam egy kis pénzt és a telefonom, majd lementem. Írtam a lányoknak egy cetlit hogy elmentem sétálni, majd kiléptem a házból
Az ajtóban megéreztem a kellemesen sütő nap sugarait. Az utcán még kevesen voltak, de nem is csodálom hisz még csak fél nyolc múlt
Leértem a partra, ahol már egy kicsit többen voltak. Ahogy a homokban sétáltam annyira elbambultam, hogy neki mentem valakinek, akinek volt valami a kezében és így rá borítottam
-Jaj sajnálom. Nemdirekt volt, csak elbambútam - kezdtem a mentegetőzést
-Héé. Nyugi. Nincs semmi baj - szólalt meg egy ismerős hang. Felkaptam a fejem és elképedve néztem a srácra.
-Szőke..izé..vagyis..öö...Niall igaz? - néztem rá kicsit félve
-Igen. Te pedig Faith. - erre csak bólintottam
-Izé..én tényleg sajnálom, hogy leöntöttelek. Tudom valahogy kárpótolni? - ezen a kérdésemen még én is meglepődtem, de szerintem ő is.
-Semmi gond. Hmm... - gondolkodott el - Mi lenne ha....?

Niall szemszöge:
Lejöttem egy kicsit a partra sétálni és kiszellőztetni a fejem. Mostanában annyi minden történt, hogy muszáj volt. Reggel még amúgy sincsennek sokan és így kicsit pihenek a mai fellépés előtt is.
Épp a homokba sétáltam a kezemben egy pohár üditővel, amikor nekem jött valaki, így a pohár tartalma a pólómon landolt
-Jajj sajnálom. Nem direkt volt, csak elbambultam. - szólalt meg a lány akinek- igen lány volt - ismerős hangja volt
-Héé nyugi. Nincs semmibaj - néztem rá, amikor felemelte a fejét és..ezt nem hiszem el ez Faith.
-Szőke..izé..vagyis..öö...Niall igaz? - nézett rám kicsit félve
-Igen. Te pedig Faith. - erre csak bólintott, majd ismét megszólalt:
-Izé..én tényleg nagyon sajnálom, hogy leöntöttelek. Tudom valahogy kárpótolni? - ezen kicsit meglepődtem
-Semmi gond. Hmm.. - este hatig szabad vagyok ééés..Megvan!-kiabáltam fel magamba, amit szerencsére nem látott - Mi lenne ha..?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése