2012. január 15., vasárnap

12. Leszünk legjobb barátok?

Ella szemszöge:

Már kb10 perce szaladtam, amikor már nem bírtam és leültem a homokba. Felhúztam a térdem a kezemmel megtámasztottam a fejem rajta, és úgy néztem a tengert, már amennyi látszott belőle.

Nemhiszem el, nem ismer meg, az egyik legjobb barátom, vagyis inkább már volt barátom. Eszembe jutottak, miket csináltunk mi 4-en. Megfogadtuk, hogy örökre barátok leszünk bármi is történjen a másikkal, meg a sok hülyeségeink, például hogy bekentük a hintát a játszótéren jégkrémmel, hogy más ne tudjon hintázni csak mi. Ezen a gondolatomon akaratlanul is felnevettem. 
Felnéztem az égre, ahol már a csillagok fenn voltak.hold
Hanyat feküdtem és úgy néztem őket. Becsuktam a szemem és megláttam magam előtt anyát, apát, Max-et és Tom-ot, és megint elkezdtem sírni. Nagyon hiányoznak.
-Héé srácok nézzétek. - hallottam egy hangot, de nem foglalkoztatott
-Uramisten. Szerintetek jól van? - szólalt meg egy másik hang. Nagyon reméltem hogy nem rólam beszélnek, mert nincs semmi kedvem jópofizni
-Gyertek nézzük meg! - szólt egy harmadik hang
-Héé! Kislány. Jól vagy? Hahó. - pofozgatta valaki az arcom
-Nem vagyok kislány, és ha jót akarsz magadnak nem pofozgatsz tovább! - nyitottam ki a szemem, és szembe találtam magam 5 szempárral, amitől megijedtem, de az egyik nagyon ismerős volt.
-Faith? - szólalt meg Niall.. Várjunk csak Niall? Csak ő hív Faith-nek.
-Niall? - töröltem meg gyorsan a szemem
-Ti ismeritek egymást? - szólalt meg valamelyik fiú
-Te mit csinálsz itt? - hagyta figyelmen kívül az előbbi kérdést
-Hát barátnőmet kísértem a koncertre. - mosolyodtam el zavaromban
-De a koncert egy kicsivel arrébb van. - kuncogott - Mi a baj?
-Hé srácok. Bocs hogy megzavarom ezt a meghitt beszélgetést, de valaki elmondaná hogy ki ez a lány? - mutatott rám a göndörhajú
-Ja persze - nevetett fel zavartan Niall - Faith ő itt Harry Style, Liam Payne, Zayn Malik és Louis Tomlinson - mutatott a fiúkra egyesével - És srácok ő itt Ella - mutatott rám
-Ö..hello - mosolyogtam idegesen
-Hello! - köszöntek egyszerre - Várj az előbb még Faith volt, most pedig Ella. Most akkor hogy hívják? - kérdezte Louis vagyis azt hiszem hogy ő
-Isabella Faith McCartney-nak hívnak, de a Faith-et nem használom és csak Ella vagy Bella! - ültem fel
-De akkor ő - itt Niallre mutatott - Miért hívhat Faith-nek?
-Mert nekem megvan engedve! - nyújtotta rá a nyelvét
-Ez így nem ér! - tettetett sírást Louis - Megmondalak anyunak! - ennél a pontnál előtört belőlem a nevetés
-Nos Faith bemutatom a banda többi tagját, és egyben legjobb barátaimat is. - nevetett Niall, viszont ahogy kimondta a legjobb barátok szót, lefegyott az arcomról a mosoly.
-Hé mi a baj? Valami rosszat mondtunk? - nézett rám Liam
-Nem semmi csak...mindegy nem akarlak ezzel titeket terhelni. - töröltem meg a szemem
-Nem terhelsz, mert Niall barátai a mi barátaink is. - ölelt át egyik kezével Harry
-Köszi srácok. - mosolyodtam el - Csak az van, hogy az egyik legjobb gyerekkori barátom, akit 6 éve nem láttam nem ismert fel és nagyon szarul esett, hisz kiskorunk ismerjük egymást.
-Hé ez nem is annyira rossz dolog, hisz...- kezdte Zayn, de a szavába vágtam
-Lehet hogy nektek nem, de nekem igen! - álltam fel, és indulni akartam, de valaki megfogta a csuklóm
-Várj befejezhetem? - húzta fel egyik szemöldökét, aprót bólintottam és folytatta - Na szóval nem is annyira rossz dolog, hisz most kaptál újakat! - értetlenül néztem rá
-Leszünk legjobb barátok? - kérdezte furcsa hangon Louis és közbe rebezsgette a szempilláit
-Ez komoly? Csak mert híres barátaim még nincsenek. - nevettem fel
-A lehető legkomolyabb. - vágták rá egyszerre
-Akkor köszönöm - mosolyogtam és megöleltem őket
-Tudom, hogy még eltudnánk beszélni az időt, de nekünk mindjárt a színpadon kell lennünk - mondta Liam
-Ti is felléptek? - néztem rájuk kíváncsian
-Aha és van egy meglepetésünk. - mondta Niall - Majd ott megtudod. - indultunk a színpad felé

                                                          *  *  *  *  *  *

Itt álok a színpad előtt a tömegbe, mert a fiúk mondták, hogy valamit akarnak.
-Kicsik és nagyok, a színpadon a One Direction - mondta a műsorvezető. A srácok beálltak az öt kikészített mikrofon elé, és Niall megszólalt:
-Ezt a számot szeretnénk egy lánynak küldeni, akit ma ismertünk meg és akivel jó barátok lettünk - mosolyodott el és rám kacsintott
Elkezdődött egy számomra ismeretlen zene. Eltátogtam nekik egy "köszönöm"-öt, és mutattam, hogy mennem kell.
Elindultam arra, amerre a kocsi parkolt, és reménykedtem, hogy a lányok még nem mentek el, de pofára estem, mert a kocsi már nem volt ott, így gyalog elindultam. Közbe előhalásztam a telefonom és láttam, hogy van 29 nem fogadott hívásom, és 8 üzenetem. Nem nyitottam meg őket, hanem megnéztem az időt - 22:48 - majd elraktam a telót.
Félóra múlva már megérkeztem Lena-ékhoz. Bementem levettem a cipőm és átsétáltam a konyhába, ahol mindenki idegesen ült az asztalnál.
-Jajj Ella. Hol voltál? Mi történt? Minden rendben? Mit csi... - kezdett bele Lena, de közbe vágtam
-Sajnálom. Majd holnap elmesélek mindent, de most fáradt vagyok. Jó éjszakát - mondtam és választ nem várva felszaladtam az emeletre. Most nem volt erőm a fürdéshez, ezért gyorsan átöltöztem pizsibe, lemostam a sminket és befeküdtem az ágyba
Előhalásztam a telefonom és írtam egy üzenetet Niall-nek:

Köszönöm a számot és mindent. Jóéjt Faith:)

A telefont leraktam az éjjeli szekrényre és álomra hajtottam a fejem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése