2012. január 15., vasárnap

20. Na tudod kivel szórakozz?!

Ella szemszöge:

Reggel az ablakon beszűrődő nap sugaraira keltem. Megdörzsöltem a szemem és próbáltam felülni, de ebbe egy kéz megakadályozott. Le néztem hasamra, majd a kéz tulajdonosára.
Niall hason fekve, kicsit nyitott szájjal és borzas hajjal feküdt mellettem. Annyira cuki volt, ekkor észbe kaptam. Tehát a tegnapi nap nem álom volt, tényleg összejöttem vele, ettől még boldogabb lettem. Próbáltam felállni, ezért kezét megemeltem, mire nyöszörgött és párnájába fúrta fejét.
Miután sikeresen felálltam, nyomtam egy puszit hátára, majd kimentem, közbe azért próbáltam rendbe szedni magam - már amennyire lehetett.
-Jó reggelt. - köszönt mosolyogva Hanna
-Neked is. Hogy-hogy ilyen korán fel vagy? - ráncoltam össze szemöldököm
-Korán? Már tíz óra is elmúlt. - nevetett
-Bocs, elvesztettem az idő érzékem. - ültem le mellé nevetve a kanapéra, közbe megkordult a hasam - nem is csoda, hisz utoljára tegnap előtt ettem.
-Éhes vagy? Gyere csináltam reggelit. - húzott fel engem is a kanapéról - És nem mondod, hogy nem kelletett volna, mivel unatkoztam, ezért csináltam. - ültetett le az asztalhoz, ahol volt egy csomó melegszenya.
-Okés! Köszönöm. - mosolyogtam rá - Amúgy tegnap, hogy értetted azt, hogy sokat hallottál rólam? - néztem értetlenül és bele haraptam egy kenyérbe.
-Mikor először találkoztál a fiúkkal a parton, másnap Louis felhívott, hogy van egy új barátnője - nagy szemekkel néztem rá, már épp megakartam szólalni, mikor folytatta - Nyugi. Először én is azt hittem, hogy szakítani akar velem, de utána közölte, hogy csak egy új lánybarát és Niall leendő csaja. - mosolygott
-Hamarabb tudtátok, mint én magam. - nevettem - Ez így nem fair. Amúgy mesélsz magadról? - néztem rá kíváncsian, mire bólintott és elkezdte. 

*  *  *  *  *  *

-De a törpök élete nem csak játék és mese. Hallottál már a gonoszról? A csúf, kopasz Hókuszpókról? - kiabáltuk a tv-vel párhuzamosan
Már dél is elmúlt, ez alatt az idő alatt, sokat beszélgettünk Hannával, és kiderült sok közös van bennünk, és a fiúkról is mesélt egy kicsit. Már rendbe is szedtem magam, és kaptam kölcsönbe ruhákat is, de a srácok még mindig nem keltek fel, ezért gondoltuk felköltjük, ha már úgyis Anti Ella vagyok.
-Úristen, hívjátok a mentőket. - jött ki ásítva Louis, utána sorra a többiek
-Ennél jobb ébresztő nem lett volna? - nézett nyűgösen Harry
-Bocsi, de Anti Ella már csak ilyen. - rebezsgettem szempilláim és közbe vigyorogtam
-Ezt megjegyeztük. - nézett szúrósan Liam, de szája sarkába ott bujkált egy kis mosoly is, majd ment a többiek után a konyhába.
-Amúgy jó reggelt. - ültem le Niall mellé a kanapéra és nyomtam arcára egy puszit.
-Neked is. És azt a puszit ide kérem. - mutatott szájára. Nevetve nyomtam szám övéire és pusziltam meg, de ő ügyesen csinált belőle csókot, amibe bele mosolyodtam.
Kezével átölelte a derekam és pólóm szélével kezdett el játszani, míg én kezeim felvezettem nyaka köré, és beletúrtam hajába. Ahol keze hozzá ért bőrömhöz égetett és megint előjöttek hasamba a pillangók. DE sajnos levegő hiány miatt elkelletett válnunk.
-Ugye tudod, hogy rafis vagy? - hajtottam fejem vállára, majd hasára kezdtem el kis mintákat rajzolni, ekkor vettem észre hogy csak egy szál boxerbe van.
-Mondták már egy páran. - puszilt bele hajamba - Nem vagy éhes?
-Már kajáltam. - vigyorogtam arcába - De te miért nem eszel? Elhiheted finom lett.
-Most nem bírnék enni, meg már a srácok tuti bepusztították. - rántott vállat, majd megjelentek a többiek és letelepedtek mellénk a kanapéra meg a földre.
-Nos, mivel ma van a tegnapi holnap ezért... - kezdte Harry
-Velünk töltöd a napot. - nézett rám Liam
-Mármint csak a felét. - nyújtottam rá nyelvem - Basszus nekem először telefonálnom kell. - jutott eszembe és beszaladtam a telefonért a szobába, majd vissza ki, közbe azért próbáltam hívni Lily-t, de az az idegesítő hang megszólalt, hogy nincs rajta pénz.
-Na a pénznek is most kelletett lemennie róla! - dobtam mérgesen a kanapéra
-Fontos hívás? - kérdezte Niall, mire bólintottam - Tessék itt a Zayn-é. - nyomta kezembe a készüléket.
-De nem kell, meg Zayn biztos nem adja ide. - néztem az említettre
-Nyugodtan. - mosolygott - De mi beszélünk. - mutatott a fiúkra, mire bele egyezően bólintottam és elkezdtem bepötyögni a számot, kihangosítottam és letettem az asztalra, majd beültem Niall mellé.
-Igen? - szólt bele egyszerre Lily és Lena
-Jó napot. Kis lakás? - kérdezte tök komolyan Louis
-Nem kibeszél? - kérdezte csak Lena
-És nem szeretné kisebbre cserélni? - kérdezte ugyanolyan komolyan Harry, én meg már a hasam fogtam a röhögéstől, de a többiek is.
-Kössz kihagyom, de te kisebbre cserélhetnéd a szád! - előjött az én Lily-m. Ha kell mindenkit beolt, bár ha tudná, hogy most a kedvenc együttesét... Harry csodálkozva nézett maga elé, nem bírtam tovább és hangosan kezdtem el röhögni.
-Na tudod kivel szórakozz?! - mondta most már mérgesen Lily
-Lil...vár...-próbáltam érthetően beszélni
-Ella? - kérdeztek vissza mindketten
-Bo...bocsi, csak Birkáék vicces kedvükbe vannak. - néztem rájuk, akik nem értették miről van szó.
-Úúúgy érted aaz a Birka? - dadogott Lil, utána valami csörömpölést hallottunk és egy nagy puffanást. Ilyedten kaptuk mindannyian a fejünket a telefonra.
-Úristen! Mi történt? - kérdeztem aggódva. Lena hangos nevetésbe tört ki.
-Se..semmi csak Lily leejtette a poharat és lecsúszott a kanapé karfájáról. - mondta Lena. A fiúk halkan elkezdtek nevetni.
-Héé ez nem vicces. Komolyan mondom, ha egyszer találkozok velük leütöm őket, de téged is Ella. - nevetett már Lily-is
-Én nem is csináltam semmit, és Lil megsúgom, hogy ki vagy hangosítva. - kuncogtam
-Én is szeretlek Isabel. - mondta komolyan
-Én is Liliana, amúgy most lehet alkalmad rá. - tértem vissza előbbi kijelentéséhez
-Nem-nem. Ma velünk kell lenned. - nézett rám Zayn
-Tudom, de mi lenne ha Lená-éknál mennénk, mert egy odakint pocsék idő van. Kettő Lily és Lena megakar titeket ismerni, és három, tudom, hogy ti is kíváncsiak vagytok rájuk. Na mindenkinek jó így? Oké akkor ezt megbeszéltük. - csaptam össze tenyerem.
-Nincs bele szólásunk? - kérdezte Lena
-Eltaláltad. Fél óra és érkezünk. - néztem a fiúkra, akik még boxerbe voltak - Legyen inkább egy óra, a fiúk khm... hogy is mondjam, egy kicsit lengén vannak öltözve. Sziasztok szeretlek titeket. - köszöntem el a lányoktól
-Mi is téged. - rakták le a telefont
-Hova is megyünk mi most pontosan? - nézett Louis értetlenül
-Meglátogatjuk a kis vöröst. - kacsintottam - Úgyhogy gyerünk öltözni.
-Igenis anyuci. - álltak fel sorba és mindenki beszállingózott a saját szobájába.

                                                    *  *  *  *  *  *

-Milyen birkáról beszéltél a telefonba, hogy vicces kedvébe van? - nézett furán Harry most már a kocsiba, Niall felnevetett.
-Hát...izé...öö....tudod, hogy nem kedveltelek titeket, így mingűdegyikőtöket elneveztem valaminek. - magyaráztam
-Mond csak el! - dőlt előre Louis, már amennyire tudott az ölében ülő Hanná-tól. Igen ő is jött velünk, hisz jól kijöttünk, meg szükség van egy személyre aki jól ismeri a fiúkat.
-Muszáj? - néztem félve rájuk
-Igen! - vágták rá mindannyian
-Jó, de nem és félbeszakítani. Hú..hát Szőke az Niall - néztem rá és hátulról bele túrtam hajába - Birka az te vagy Harry - haraptam alsó ajkamba - Louis Vigyorka, Liam Fapofa és Zayn pedig Kappuchino. - fúrtam fejem Niall vállába, a fiúk felnevettek
-Most komolyan Kappuchino? - parkolt le Zayn Lená-ék házánál
-Bocsi, csak a bőröd, Harry mert göndör a haja, Louis, mert folyton vigyorog, Liam mert komolyabb, Niall pedig a szőke haja miatt. - rántottam vállat, közbe kiszálltunk a kocsiból
-Köszönjük ezeket a megtisztelő neveket. - karolta át nevetve a nyakam HArry, Niall pedig a derekam és megindultunk befelé.
-Nem mondod, hogy a kis vörös itt lakik? - kérdezte ámuldozva Liam
-Nem, dehogy is. Mi itt csak nyaralunk. - kotortam a táskámba a kulcsér, miután megtaláltam, behelyeztem a zárba.
-Hú... már azt hittük. - fújták ki meg könnyelbűlve a levegőt
-Mi nem, csak Selena Gomez! - nyitottam be a házba. Niall jött velem együtt, a többiek pedig tátott szájjal álltak az ajtóba. Jót nevettem fejükön.
-Ella! - szaladtak a lányok felém, és megöleltek - Már hiányoztál!
-Ti is. Lily, Lena szeretném bemutatni nektek Niall Horan-t - mutattam a mellettem álló fiúra - Harry Styles-t, Liam Payne-t, Zayn Malik-ot, Louis Tomlinson-t és barátnőjét Hanna Walker-t. - mutattam az ajtóban állókra, Lil egyből ledermedt.
-Fiúk és Hanna ők itt Lily Morgan, és Selena Gomez. - mutattam a lányokra
-Sziasztok, gyertek beljebb. - invitálta őket Lena a nappaliba
A fiúk leültek egymás mellé a kanapéra, velük szembe Lena és Lily, én pedig az ajtófélfának dőlve álltam .
-Na jó fiúk, ti nem ilyenek vagytok és ti sem lányok. Mi lenne, hogy ha feloldanánk ezt a kripta hangulatot és üvegeznénk? - húztam fel szmöldököm
-Oké. - egyezett bele mindenki és letelepedtek egy körbe, én addig elmentem ügért és kezdetét vette a játék....

2 megjegyzés: