2012. január 15., vasárnap

Hatodik rész

Isabella szemszöge

Lesokkolva indultam vissza Lily-hez
~Úristen! Niall Horan komolyan hallotta ahogy leszőkéztem?!-beszéltem magamba, közbe odaértem Lil-hez
-Te meg hol voltál ennyi ideig, azt hittem történt valami!? - idegeskedett
-Hát..izé..elhagytam a telefonom és az egyik srác visszaadta. - mondtam az igazságot, vagyis csak a felét. Azért mégse tudhatja meg meg, hogy az egyik kedvenc együttesének az egyik tagjával beszéltem - Amúgy ti meg hova tűntetek? Ott hagytatok egyedül, mint szart a budi közepén - háborodtam fel
-Hát..nagyon megijedtünk így gyorsan elszaladtunk. - nézett nagy szemekkel
-Jó, de ha még egy ilyen lesz én leütlek - mutattam neki a mutató ujjam
-Igenis kapitány! - tisztelgett, minek következtében belőlem előtört a röhögőgörcs és belőle is
Kb10 perc röhögés után lenyugodtunk és elindultunk "haza".
Az utat Lily végig beszélte egy srácról, de én nem nagyon figyeltem. Még mindig Niall-en járt az eszem, hogy hallotta hogy le szőkéztem. Most biztos meg van rólam a véleménye.
~Faith ne rágódj ezen hisz nem is bírod a srácot~beszéltem magamba
-Ella..hahó...itt vagy? - csettingetett a szemem előtt Lil
-Mi? Jah. Persze. - észre se vettem hogy már meg is jöttünk. Bementünk a házba, ahol Brian és Lena a kanapén ültek és valamilyen  meccsett néztek.
-Sziasztok lányok.Milyen volt a part? - érdeklődött Brian - Sziasztok csajok. - jött Lena és megölelt
-Nagyon jó. Igaz Ella? - fordult felém Lil
-Aha, de már nagyon éhes vagyok. - fogtam a hasam - Van valami kaja?
-Nemtudom. Nézzetek be a hűtőbe. Ugye tudtok csinálni magatoknak? - nézett ránk nagy szemekkel, majd vissza kapta a Tv-re a tekintetét Lena-val együtt.
-Persze. Nem vagyunk már kicsik. Lily te jössz segíteni! - ragadtam meg az említett személy karját és bevonszoltam a konyhába
-Lily ugye tudod hogy nem szeretem, ha a hangomról beszélsz? - suttogtam nehogy meghallják
-Igen tudom, de még most se értem a logikádat. - lépett a hűtőhöz és elővette a vajat a sonkát és a sajtot. Ezek szerint melegszendvicset eszünk
-Tudod hogy nem szeretem ha a hangommal foglalkoznak. - segítettem a kaja készítésében, de ezt is végig hülyéskedtünk, úgyhogy utána még takaríthattunk is, így kb1 óra alatt végeztünk
Amúgy a hangommal kapcsolatban Lily-vel és Lena-val kötöttünk egy amolyan "szerződés" félét, hogy nem beszélhetünk senkinek arról hogy jó hangom van, mivel nekem nincs semmi kedvem egész nap azt hallgatni ahogy győzködnek, meg stúdiózni. A sztársághoz meg még úgyse. Úgyhogy ez a mi hármunk titka.
-Mész szólni hogy kész a kaja? - nézett boci szemekkel Lil - Én már nem bírok. - huppant le egy székre. Én bólintottam és elindultam a nappali felé
-Hahó megjöttem! - kiabált Mandy
-Áá szia, pont jókor. - mondtam, mire mindannyian rám kapták tekintetüket, és értetlenül bámultak-Gyertek a konyhába. - mosolyogtam
Az ajtóban mind hárman meglepődve álltak
-Lányok nem kelletett volna fáradozni. - nézett felváltva ránk Mandy
-De igenis kelletett. - álltam Lily mellé-ez amolyan "köszönjükhogyittlehetünkegésznyáronvacsora" Remélem szeretitek a melegszendvicset és a pirítóst? - néztem félve rájuk, bár nemtudom mitől féltem.
-Jajj csajok, tudjátok hogy ide bármikor jöhettek, és nem kell sehogy meghálálni, mert nekem az is elég hogy barátok maradtunk! - érzékenyült el Lena, majd megölelt minket
-Bizony lányok. Ti itt már családtagok vagytok. - jött Mandy
-Ti vagytok a másik két kislányunk. - nevettet Brian és megölelt mindannyiunkat, így egy nagy "családi" ölelés lett. Persze amikor elengedtünk egymást mindannyian könnyeztünk, kivéve Brian ő csak mosolygott rajtunk
-Nade együnk mert kihűlik a kaja. - töröltem meg a szemem és leültem egy székre A többiek is követték példámat, így elkezdtünk enni és közbe beszélgetni
Kiderült, hogy Lena-nak párnap múlva lesz egy fellépése a parton, ami csak most derült ki. Mi is elmeséltük hogy mi történt velünk, persze a szőkés dolgot nem említettem meg
-Na lányok ez isteni volt. - simogatta hasát Brian, amin mi jót kuncogtunk
-Köszönjük. - nevetett Lily - Gyorsan elpakolunk és már tüntünk is.
-Nem lányok! - nézett komolyan Mandy - Elég volt a vacsi, majd mi elpakolunk. - nézett Brian-re
-De..
-Nincs semmi de. - vágott szavamba Brian - Biztos fáradtak vagytok, úgyhogy menjetek.
-Köszönjük.-mondtuk egyszerre mind hárman, majd elmondtunk egy jóéjszakátot és mentünk is az emeletre
Most én kezdtem a fürdést, utánam Lily, és végül Lena. Hamar végeztünk, még egy kicsit beszélgettünk, majd elnyomott mindannyiunkat az álom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése