2012. január 15., vasárnap

9. A parton

A part valami csodás volt. Mindenhol kis boltos standok és sok ember. Mi Lily-vel végig sétáltunk, és volt pár srác aki utánunk fütyült, vagy kiabált, de ezen mi csak nevettünk. A standoktól nem messze volt egy kisebb(ami nem is volt annyira kicsi) tömeg, ami nagyon szemet szúrt, de nem csak nekem, hanem barátnőmnek is.
-Nézd, mi lehet ott? - mutatott a tömegre
-Nem tudom, de gyere nézzük meg. - húztam a kezénél fogva
A sok embertől először semmit nem láttunk, de egy kicsit beljebb verekedtük magunkat és akkor megvilágosodtunk. Volt egy kisebb "színpad" féleség amin hol táncoltak, hol pedig énekeltek. Tök jó hangulat volt, de volt akinek nagyon rossz hangja volt. Gondolkodásomból Lily hozott vissza
-Ella menj te is énekelni, hisz nagyon jó hangod van. - győzködött, de erről meg van a saját véleményem. Már épp beszédre nyitottam a szám, de megelőzött
-Nehogy azt mondd, hogy nincs mert menten lehidalok. Gyerünk, nyomás! - és a következő pillanatban már azt vettem észre hogy a kis kiemelkedőn vagyok.
-Hello. - köszöntem kicsit félénken - Remélem tetszeni fog. - mosolyogtam, majd elkezdtem. A választásom Nicki Minaj-Super Bass-ra esett
                      
                                      This one is for theboys with the booming system...

A közepére már tök jól belejöttem, és a közönségnek is tetszett. Mikor vége lett fütyültek, meg kiabáltak hogy idézem:"nagyon jó voltál". Lementem és egyből barátnőm nyakába ugrottam.
-Na látod, én megmondtam. - ölelt meg
-Igen, és köszönöm, de most te jössz! - ezzel elkezdtem tolni a "színpadra", mikor felértünk és gyorsan leszaladtam és vártam mit produkál. Először vetett rám egy gyilkos pillantást, majd elkezdte. Most se csalódtam benne, mivel egy One Direction számot kezdett el énekelni.
Lily-nek nagyon szép hangja van, és nem csak szerintem, de a nézők szerint is, Annyira magával ragadott a zene és a többi ember, hogy elkezdtem úgymond táncolni. Volt egy pár srác, vagyis pontosan 5, akik kapucnis pulcsiba, sapkába és napszemüvegbe voltak. Küldtem feléjük egy amolyan "tijólvagytokilyenkor" fejet hisz én így majd megsültem, majd vissza fordultam a mi kis "sztárunk" felé. Pont végzett, amikor valaki a nevemet kiabálta. Ijedten kaptam oda a feje, de mint kiderült Lily volt az.
-Ella! - kiabált - Légyszi gyere fel énekelni, kéne egy ötödik ember aki úgymond Niall lesz - nézett boci szemekkel
-De én nem is vagyok szőke! - mutattam fel egy tincset hajamból, majd nevetve elindultam felé
-Jajj, ne hívd már így. - vágott mű durcit
-De most na..ha szőke akk mit csináljak? - tettem fel a kérdést, mivel tudni kell én minden fiúnak adtam valami hülye nevet hogy megkülönböztessem és a szőke hajú srác lett szőke.
-Légyszíves. - meresztett még nagyobb szemeket
-Oké-oké csak kezdjük már. - mondtam, mire a nyakamba ugrott, de gyorsan lemászott mivel kezdődött a zene.
Nem tudom hogy valami csoda folytán vagy Lily műve alapján, de pont az a szám ment, amit még én is szeretek egy nagyon picit. 
Én énekeltem a göndör hajú szövegét, mivel megelőztem a csajt akinek kellett volna. Küldött felém egy mérges pillantást, de nem érdekelt.

                              Let us die young or let us live forever....

Közbe elkezdtünk táncolni egy kicsitde még mindig énekeltünk.Egyszer csak azt vettük észre, hogy azaz öt fiú előtt állunk és nekik éneklünk.
Pont jött az a  rész, amit egyedül kellett énekelnem, így a lányok előre löktek, így a fiúkkal szembe voltam, de még így is folytattam. Végül a lányok is csatlakoztak, és levágtunk nekik egy mini koncertet. Szerintem nem kicsit lepődhettek meg, de ha kijön belőlem akkor tudok nagyon vad is lenni. A számnak vége lett, mikor Lily valamit súgott a fülembe:
-Gyerünk csajszi. Futás!-és végül azt vettem észre hogy elszaladt, és így már csak egyedül maradtam, mivel időközbe már a többi lány is lelépett
~De jó! Sok bátor!-gondoltam magamba. majd fordultam meg és indultam volna, de az egyik srác elkapta a csuklóm. Nagyon megijedtem, de megfordultam
-Ez szerintem a tiéd. - nyújtotta felém a telefonom, majd rám mosolygott
-Ohh kössz. Nem is vettem észre hogy elhagytam. - pirultam egy kicsit, majd indulni akartam, de megint elkapta a csuklóm. Küldtem felé egy "mivanmár" pillantást, majd megszólalt:
-Szívesen. - vigyorgott - Van még valami. - vakarta tarkóját - Az az igazság hogy nem vagyok szőke. - erre vágtam egy értetlen fejet, majd levette a pulcsiját, sapkáját és napszemcsijét. Előttem állt egy szőkés-barna hajú, kék szemű srác.
Tudtam hogy már valahol láttam, de nem jutott eszembe, majd hírtelen beugrott. Hisz Lily szobája vele meg a bandájával van tele. Kigúvadt szemekkel meredtem rá.
Hisz ő nem más mint...

To be continued:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése