2012. január 15., vasárnap

10. Ismerkedés

Ella szemszöge:

-Mi lenne ha elmennénk  valamerre és beszélgetnénk? - szólalt meg kicsit félve
~Húú hát nem minden nap kap az ember ilyen ajánlatot, de hisz nem is bírom, vagyis ...talán..hajj mi legyen? - gondolkoztam magamban - De hát miért is ne?!
-Benne vagyok. - mosolyodtam el, ő pedig vett egy megkönnyebbült sóhajt.
-Rendben, akkor hova szeretnél menni, vagy sétáljunk? - húzta fele gyik szemöldökét
-Hát szerintem a séta kilőve, mivel hogy híresség vagy csomóan megállítanának. - gondolkoztam hangosan - Inkább üljünk be valahova. -néztem rá, mire bólintott
Elindultunk egy cukrászda felé, kb5 perc alatt odaértünk, addig nem szólaltunk meg. Bementünk leültünk egy eldugottabb helyre, majd rendeltünk egy-egy kólát. Végül ő törte meg a csendet.
-Már bocsi hogy megkérdem, meg nem egóskodni akarok, de hogy-hogy nem a sétát választottad, hisz híres vagyok, és ezt egy csomó lány kihasználná.
-Nem baj. A válasz egyszerű. Én nem akarok újságokba szerepelni, és tudom hogy neked se tenne jót a karrierednek. - mosolyogtam rá
-Honnan tudod? - húzta fel kíváncsian szemöldökét
-Onnan hogy a hírességek, mint például te is emberek, és nem lenne kellemes ha a magán életedbe turkálnának. Meg én is ismerek egyet és neki se valami kellemes - válaszoltam nyugodtan, majd miután végig gondoltam, rájöttem hogy hiba volt - Hupsz..
-Az igaz. - bólogatott helyeslően - De ki az a híresség?
-Bocsi, de ezt nem mondhatom el - sütöttem le tekintetem
-Hé én is megmondtam hogy kivagyok.
-De hisz még alig ismerlek, úgyhogy majd talán egyszer. - kortyoltam innivalómba
-Hmm..igaz. Akkor játszunk olyat, hogy egyszer te, egyszer én kérdezünk és a másiknak válaszolnia kell?
-Okés. Kezd te. - tettem le a kezemben lévő poharat
-Rendben - mosolyodott el - Név? De a teljes.
-Isabella Faith McCartney. Neked?
-Niall Horan. - felhúztam egyik szemöldököm - Tényleg. - összeszűkítettem szemeim - Oké-oké Niall James Horan. - tette védekezően maga elé kezeit - De a Jamest utálom. Hol laksz?
-New York - láttam értetlenül néz - Itt nyaralok barátnőmnél. Te pedig London, szóval gondolom te is nyaralsz. - erre furcsán nézett, de bólintott - Barátnőm nagy One Direction rajongó, és már mindent elmondott egy jó párszor - mosolyogtam - Kor?
-A kis vörös? - erre nevetve bólintottam - 16 neked?
-16..- és még beszéltünk egy csomó mindenről - persze a család témánál hazudtam neki.
Kb 3körül átmentünk egy Mecibe, mivel mindketten megéheztünk, kikértük a menüinket, amit Niall fizetett ki
-Niall mondtam, hogy nem kell, utálom hogyha rám költenek! - néztem rá durcin
-Meghívtalak szóval szívesen. - vigyorgott
-Jó köszi, de még vissza fizetem. - itt durcásan nézett rám - Na jó, jó étvágyat!
-Neked is. - majd elkezdtünk enni. Ezt e pillanatot a telefonom csörgése zavarta meg

Bejővő hívás |----> Lena

-Bocsi ezt föl kell vennem. - néztem rá bűnbánóan, mire bólintott én pedig arrébb mentem és fölvettem a telefont
-Sziasztok. - mosolyodtam idegesen
-Szia te kóbor leány. Hol vagy? Tudod milyen idegesek vagyunk? Nem felejtettél el valamit? - támadtak le mindketten
-Bocsi, csak elvesztettem az időérzékem. Mit? - gondolkodtam el
-Nekem nemsokára fellépés a parton. - mondta Lena - De ha nem akarsz jönni....
-Húú basszus tényleg! - csaptam homlokomra - Fél óra és érkezem. - majd letettem a telefont, megnéztem mennyi az idő már 16:49 volt, majd vissza mentem Niallhez
-Bocsi, de nekem mennem kell. De ígérem bepótolom és meghálálom. - mutattam a kajára
-Most viccelsz? - tettetett felháborodottságot - Meghívtalak úgyhogy semmi. Cserélünk telószámot? - kérdezte kicsit félve, közbe elindultunk a kijárathoz. Erre mosolyogva bólintottam, majd nyújtottam a kezem a telefonjáért. Bepötyögtem a számom, és megcsörgettem magam vele, közbe kiértünk az épület elé
-Kösz mindent még egyszer. - mosolyodtam, majd nem tudom miért, de nyomtam egy puszit az arcára és elszaladtam.
Az úton végig a Niall-el eltöltött időn gondolkoztam. Valahogy megkedveltem. Kb félóra múlva meg is érkeztem
-Megjö...áááá - sikítottam el magam. Azt hittem szívinfarktust kapok, mivel Lena és Lily a lépcsőn ültek és a lábukkal doboltak.
-Na végre! - pattantak fel - Hogy hívják? - húzogatták szemöldöküket
-Kicsodát? - tettettem ártatlanságot
-A fiút - majd bevetettek valami hülye fejet
-James. - vágtam rá
-Húú...és hogy néz ki? - harapott alsó ajkába Lily ~ A francba, erre mitmondjak? Gyerünk Ella most légy ügyes~
-Szőkés-barna hajú, kék szemű és leöntöttem innivalóval.
-Húú az enm valami jó. - húzta el a száját Lena - Na mindegy. Sipirc készülődni! - mutatott rám. Én végig néztem rajtuk és már mind ketten teljes harci szerelésben álltak előttem.
-Fél óra! Egy perccel se több! - nézett rám szigorúan Lily - Óra indul!
Gyorsan felszaladtam, levettem a ruháimat, majd beálltam a zuhany alá, miután ezzel végeztem fogatmostam, a hajam enyhén begöndörítettem, majd raktam fel egy alap sminket(kis alapozó, tus, spiráll és szájfény)
Miután ezekkel is végeztem bementem a gardróbba felkaptam valami elegánsabb ruhát és cipőt, hozzá kiegészítőket és kész is voltam
Lementem a konyhába ittam egy pohár narancs levet, majd szóltam a lányoknak, és már mentünk is
Most is Lena kocsijával mentünk és a rendezvénytől kicsit odébb álltunk meg, majd Sely elment a színpad fele, mi addig Lily-vel elvegyültünk a tömegben....


(a haját valahogy így képzeltem el)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése