2012. január 15., vasárnap

13. Isten, na meg persze a szolgái

Reggel, vagyis inkább délután, arra keltem, hogy csörög a telefonom. Elnyomtam egy ásítást, majd érte nyúltam
-Kivagy és mit akarsz? - szóltam bele kómásan
-Na végre hogy felvetted. Amúgy Isten! - nevetett egy ismeretlen ismerős
-Louis? - kérdeztem
-Mondom hogy Isten, na meg persze a szolgái! - mondta komolyan, hallottam ahogy elkezd ütni valakit, majd recsegett egy sort a telefon.
-Szia. Bocsi az előbbiért. Louis bolondgombát evett. - nevetett Niall - Már megint. - tette hozzá halkan, itt én is felnevettem - Amúgy mizujs veled? Már hívtunk egy párszor, de nem vetted fel és Harry azt hitte hogy megerőszakoltak. - mondta komolyan
-Uram isten. Ti nem vagytok százasok. - nevettem - Amúgy most keltem fel. - ásítottam egyet
-Úú akkor bocsi hogy felkeltettünk öö... 13:49-kor - nevetett - Mi meg már a stúdióba vagyunk reggel nyolctól. - komolyodott el
-Pont itt volt az ideje, hogy felkeljek. Ti szegények, ha lesz időm akkor megsajnállak.  -nevettem fel gonoszan
-Köszi. igazán kedves vagy - nevetett - Bocsi, de most le kell tennem. majd még beszélünk. Szia.
-Szia legjobb barátnőm! - ordított a telefonba Louis
-Szia legjobb barátom. Sziasztok srácok. - majd kinyomtam
A telefont visszaraktam az éjjeli szekrényre, én pedig kipattantam az ágyból és bementem a fürdőbe. Nem tudom miért, de most jókedvem volt Hát a látvány ami fogadott, mikor tükörbe néztem kicsit roncsolt a hangulatom, de nem foglalkoztam vele, hanem inkább beálltam a zuhanyzóba.

Gyorsan megmosakodtam, hajat mostam, miután kész lettem beálltam a tükör elé és fogat mostam, a hajamat megszárítottam, és felfogtam egy lófarokba. Átszaladtam a gardróbba kivettem egy farmer rövidnadrágot, egy rózsaszín toppot, meg egy fekete fehérnemű szettet, ezeket magamra kapkodtam, és lementem a napaliba, ahol a lányok voltak

-Sziasztok. - mentem oda hozzájuk, és jó szorosan megöleltem őket
-Nocsak, valakinek de jó kedve van!  -mondta Lily miután elengedtem
-Igen - ültem le melléjük - Bocsi a tegnapiért, nem akartam csak úgy eltűnni.
-Megértjük - hajtotta fejét vállamra Lena - De mond csak hol voltál és mit csináltál?
-Hát elmentem a bulitól egy kicsit messzebb és ott találkoztam James-sel, meg a haverjaival és beszélgettünk. - füllentettem egy kicsit. Tudom nem szép dolog hogy a legjobb barátnőimnek hazudok, de nem akarom elmondani nekik...még
-Értem - mondta Lily - Pedig kár hogy elmentél, lemaradtál a legjobb részről - nevetett fel. Értetlenül néztem rá
-Chaz arcába öntötte a koktélját, utána meg felpofozta! - nevetett most már Lena is. Az én szám felvett egy kisebb "o" alakot és úgy néztem Lilyre
-Jah és ezt mind azért, mert azt mondta hogy én nem LIly vagyok, mert hogy vörös a hajam, meg hogy te nem is Ella vagy, mert hosszú hajad van. - vágott hülye fejet
-Aha és ezt Ryan Butler, Christian Beadles és Justin Bieber előtt  -pacsizott le Lena Lily-vel
-A francba, hogy a legjobb részről lemaradtam, megnéztem volna az arcát - nevettem - Ügyes vagy Lily - pacsiztam le vele én is
-Köszönöm. - vigyorgott
-Na jó mielőtt elbíznád magad, mi a kaja? - néztem kérdőn rájuk
-Hogy te mindig a kajára gondolsz, olyan vagy mint Garfield - mondta Lily
-Nem is - vágtam be a mű durcit
-Dehogy nem, de mindegy. Azon gondolkoztunk Lily-vel hogy elmehetnénk valamerre és kajálhatnánk. Benne vagy? - néztek rám nagy szemekkel
-Egy feltétellel - mutattam fel mutató ujjam - Ha kocsival megyünk én ülök elől, és egy perc csak átöltözök  -és azzal, már fel is zaladtam a szobába
Bementem a gardróbba, gyorsan magamra kaptam egy farmer nadrágot, egy lila mintás pólót és egy magassarkú szandált, tettem fel még egy kis sminket, fogtam egy táskát beledobáltam a szükséges dolgokat, és lementem a lányokhoz.
-Hűű mi történt veled? - húzta fel szemöldökét Lena - Te magassarkúba?
-Tudod, ha rámjön, én is tudok lányos lány lenni - kacsintottam, és bepattantunk a kocsiba, és megcéloztuk a plázát.
*  *  *  *  *  *
1héttel később (június 29)

A buli estéje óta eltelt egy hét, azóta szerencsére nem találkoztam Chazzel, aminek nagyon örültem, de azóta Niall-ékkel se beszéltem.
Most épp hétfő este van, és készülődünk egy házibuliba. Lena azt nem mondta, hogy ki lesz a házigazda csak hogy meglepi. Lily-vel már tűkön űlve vártuk, aminek meglett az eredmény - szegény Lena-t kikészítettük. De most vissza a jelenbe.
Kimásztam a kádból, gyorsan megtörülköztem, majd magamköré tekertem egy törölközőt. A hajam megszárítottam, és kivasaltam szög egyenesre, tettem fel egy kicsit merészebb sminket, majd visszamentem a szobába.
-Már azt hittük, hogy belefulladtál a vízbe. - kuncogott Lena
-Ti hogy lehettek mindig ilyen gyorsak? - néztem rajtuk végig
-Tudod, mi nem bambulunk el mint egyesek. - mutatott rám Lly
-Jó-jó 5 perc és készen leszek! - szaladtam be a gardróbba
Gyorsan magamra kaptam egy fekete fehérnemű szettet, majd egy fekete cica gatyát, aminek a derekán olt egy masnis öv dísznek, felsőnek pedig egy világosbarna fodros hosszított felsőt választottam. Raktam a fülembe fülbevalókat, a jobb csuklómra karkötőket, még gyorsan felhúztam egy homok színű magassarkút és beálltam a tükör elé.barnás 
Végignéztem magamon, bólintottam egyet hogy jó, majd fogtam egy krém színű táskát és beledobáltam pár fontosabb cuccot, és kimentem a lányokhoz.
-Gyors voltam? - álltam meg előttük
-Hűha... csinos vagy - nézett végig rajtam Lena
-Köszönöm - pukedliztem
-Na jó, mielőtt még elszálsz magadtól akar indulhatnánk is - karolt belém nevetve Lily
-Hölgyeim kérem fáradjanak a kocsimhoz - torzította el a hangját Lena és így tessékelt ki minket a szobából...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése