2012. január 15., vasárnap

2. A várva várt nap

Reggel a Danza Kuduro-ra keltem, ami azt jelenti hogy most pontosan 8óra van. Lassacskán kimásztam az ágyamból és kinyomtam a telómat. Hirtelen azt se tudtam miért kellett ilyen korán felkelnem, de aztán hamar kapcsoltam, hogy ma van a várva várt nap:D Ránéztem a telóra ami már 8:05-öt mutatott, így gyorsan leszaladtam a konyhába.
-Jó reggelt nagyi. - nyomtam egy puszit arcára, nálam ez már megszokott dolog
-Jó reggelt aranyom, hogy aludtál? Csináltam neked gabonapelyhet. - mosolygott kedvesen
-Jól és köszönöm. - és ezzel be sasszéztam a nappaliba és bekapcsoltam a tv-t mesére és enni kezdtem. Tudom 16 évesen kicsit fura hogy ezt nézek, de hát na..Imádom Spongyabobot!
Mire befejeztem a kajám, addigra pont vége is lett Spongyinak:D A tányért és a kanalat bevittem a konyhába és beraktam a mosogatóba.
-Köszöntem szépen a reggelit. - mosolyogtam nagyira
-Nincs mit. Csináljak valami szendvicset vagy valamit az útra?
-Szerintem nem kellesz, mivel ahogy ismerem magam úgy is végig alszom az utat. Na de én most megyek készülni, mert Lily-ék mindjárt itt lesznek. - mondtam
-Rendben menycsak.
Felszaladtam a szobámba és ránéztem az órára, ami 8:51-et mutatott. Kicsit meglepődtem hogy ilyen hamar elszállt az idő és én még nem tartok sehol. 
Beszaladtam a fürdőbe és gyorsan arcot és fogat mostam, majd kifésültem a hajam, ami most szép hullámos így nem vasaltam ki. Ezekután kentem egy kis sminket arcomra ami egy kis szempilla spirálból, tusból, és szájfényből állt. amint ezzel is végeztem visszamentem a szobámba és a már kikészített ruhákat és cipőt magamra kaptam.Fújtam még egy kis parfümöt a kedvencemből és már kész is voltam.
 A kistáskámba még beledobáltam a szükséges dolgokat mint pl: repjegy, telefon, pénztárca, iratok, füles, rágó és persze a tus,spirál és a szájfényt. Ne hidjétek hogy pláza cica vagyok, hogy a kistáskámba van a sminkem, mert ez nem igaz. Csak biztos akarok lenni benne hogy nem hagyom-e itthon. Amúgy inkább sportosabb vagyok, de anyum mindig azt akarta, hogy legyek inkább lányosabb, és valamilyen szinten sikerült is neki, mert van amikor rám jön és akk magassarkút és elegánsabb ruhákat hordok. De most vissza a jelenbe. 
Még a fürdőből is összeszedtem pár dolgot és bedobáltam a bőröndömbe. Mire végeztem 9:20 volt, így pont időben voltan mivel Lily-ék 10perc múlva jönnek Szétnéztem a szobámba hogy nem-e hagyok itthon valamit, meg úgymond "elbúcsúztam" tőle, hisz egész nyáron nem fogom látni. Majd szép lassan lecipeltem a bőröndjeimet is.
-Drágaságom, nem viszel túl sok cuccott magaddal? - nézett 3nagy bőröndömre nagyi
-Jaj dehogy is. Fogadjunk Lily még többet fog hozni?! - csengettek - Na emlegetett szamár. -vigyorodtam el -Majd nyitom. - előztem meg nagyit
-Szia sziwii - ugrott Lil nekem - Csak ilyen kevés bőröndöd van? - csodálkozott
-Szia sziwi - mindig így köszönünk - Ez nem elég? Te hány bőröndöt hoztál? 4et 5öt? - Lil nem válszolt amiből, azt vontam le hogy eltaláltam. Énse mondtam erre semmit csak megforgattam a szemem, és visza fordultam nagyihoz - Nagyi hiányozni fogsz. Szeretlek. Igérem vigyázni fogok magamra.
-Te is fogsz hiányozni. Én is szeretlek. Na de menj mert lefogjátok késni a repülőt. - Még búcsúzóul nyomtam két cuppanósat arcára és mentem le Lily-ékhez, mivel a szülai visznek ki minket a reptérre. 
Az kocsi utat persze végig dumáltuk és röhögtük a sok régi emlékeken, majd megérkeztünk és bementünk. 5perc után megszólalt a hangos bemondó, így nekünk mennünk kelletett.
-Vigyázzatok magatokra, és hívjatok ha odaértetek, habár ahogy ismerünk titeket úgy is elfelejtitek - nevettek fel Lil szülei - Hiányozni fogsz Lily és te is Bella. Szeretünk titeket. De mostmár menjetek-majd nyomtak mindkettőnk arcára két-két puszit, majd elsírták magukat(na jó csak az anyja) Mi Lil-el csak összenéztünk mivel nem értettük miért kell sírni hisz csak nyaralni megyünk. Elindultunk a gép felé, majd elfoglaltuk helyünket. A felszállás kicsit fura volt de túléltük:D Az utat mindketten végig aludtuk, és ezt onnan tudom, hogy a stewardes keltett fel, hogy kapcsljuk be az öveinket.
-Juj Ella mindjárt ott vagyunk, annyira izgulok. - mondta izgatottan Lil
-Nyugi én is - lettem hírtelen én is izgatott.
A leszállás hamar eltelt. Majd miután leszálltunk a gépről és a cuccainkat is meg kaparintottuk, a nagy tömegbe elkezdtünk keresni egy személyt, aki napszemüveget és baseball sapkát visel. Kb 10perc keresgélés után sikerült megtalálni és Lily-vel egyszerre kezdtünk el sikítani és  a bőröndjeinket eldobva kezdtünk el felé szaladni. 
Semmi nem érdekelt minket, hisz egy olyan barátnőnkhöz szaladtunk akit már másfél éve nem láttunk, csak tv-n és neten keresztül. Hisz egy olyan lányt tudhatunk barátnőnknek, akiről több millió fiú és lány egyaránt álmodozik. Hisz ő nem más mint...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése