2012. január 21., szombat

21. Szeretlek

Hellooo:D itt lenne a kövi rész és egyben ezen az oldalon a legelső rész is:D sajnálom, hogy eddig nem hoztam csak hát itt volt a félév és hát nem olyan lett a bizim mint amilyet szerettem volna=/ remélem nektek azért jobban sikerült:D 
és akik ma írják a felvételit sok sikert nekik:D én szerencsére 2éve túl vagyok rajta, de emlékszek hogy mennyire féltem hogy nem fog sikerülni, meg nem kicsit izgultam is:) de azért sikerült:)


az előző részhez csak egy komit kaptam:( amit nagyon szépen köszönök^^ sajnos úgy veszem észre, hogy akik régen olvasták a blogom a másik oldalon, azok már itt nem olvassák, meg nem komiznak=/ de remélem vissza kapom őket:) 


jah és a részekkel kapcsolatba: megváltozott benne pár dolog, mint például: 
                    1. Niall életkora: még csak most lesz 17 éves
                    2. a srácok klipje a What Makes You Beautiful még csak most fog megjelenni
de ezeken kívül más nem nagyon:D 
és még azt szeretném kérdezni(amire remélem választ is kapok) hogy akkor legyen-e második évad vagy úgy csináljam meg a blogot, mikor vége lesz örökre legyen vége vagy még legyen folytatás? nagyon szeretném, ha kapnék rá választ mert nagyon fontos lenne:)


de nem írok a regényt itt a rész:) I hope you like it!♥








-Zayn le a pólóval! - kiabáltuk mindannyian, mivel időközbe átváltottunk vetkőzős pókerre, és hát meg kell mondjam a fiúk bénábbak voltak, mint mi lányok.
-Jó, de nem ér megbámulni! - bújt ki pólójából, így megláthattuk izmos felső testét. Szinte mindannyiuknak ilyen, kivéve Lou és Niall, de nekik ez áll jól.
-Öhm..izé...hozok valamit inni. - pattant fel Lily és kiment a konyhába
-Miaz? Csak nem rosszul lett a látványtól? - nevetett Liam, aki lepacsizott Niall-el
-Mindjárt jövök, addig játszatok nyugodtan.  - néztem rájuk,. majd nagy nehezen felálltam helyemről, és mentem a konyhába. Lily a konyhapulton ült lehajtott fejjel, kezébe egy pohár narancslével.
-Hé Lil mi a baj? - álltam meg előtte
-Semmi. - rázta fejét és kortyolt egyet innivalójából
-Aha persze. Ezt mond valaki olyannak, aki el is hiszi. - fontam össze kezeim mellem előtt - Szóval mi a baj?
-Csak egy kis hülyeség. - rántott vállat
-Lily tudod, hogy mindent megbeszélünk, és hogy minden fontos ami veled és Lená-val történik. - fogtam meg vállát
-Tudom. - nézett rám - Azt hiszem, hogy ...Zayn...és az arca...a pillangók....és póló nélkül....furcsa. - beszélt össze-vissza
-Te szerelmes vagy! - vigyorodtam el
-Mi én? Pfff....dehogy...chhh. - ugrott le a pultról
-Akkor miért beszélsz így? - utaltam az egy perce elhangzottakra - Lily ez tök jó dolog. Nem értem miért tagadod? - mentem mögé
-Mert nézz rá. Ő híres, tök jól néz ki, és tuti nem olyan lány kell neki mint én. - nézett ki a fal mögül az előszobába, ahol épp Zayn verekedett Louis-sal.
-Te hülye vagy?! - mondtam kicsit hangosabban a kelleténél
-Ezt pont te mondod? - nevetett
-Hé minden rendben? - jött oda Niall és átölelt
-Igen. - öleltem át, és nyomtam egy puszit arcára - Csak beszélgettünk.
-És Ella! Erről senkinek! - nézett komolyan Lily, én pedig bólogattam
-Miről megy a susmus? - jött oda Zayn
-Épp arról beszéltünk Lily-vel, hogy unjuk a kártyázást. - füllentettem
-Hmmm...az jó, mert pont most jön a büntetésetek! - vigyorodott el
-Mi? Minek kéne büntetés? - nézett értetlenül Lily
-Mert kimaradtatok három körből! - kiabált Harry, és elindultak felénk mindannyian egy-egy gonosz mosoly kíséretében
-Lányok szerintük meneküljetek! - kiabálta oda nekünk Lena és Hanna
-Fiúk szerintem ezt megtudjuk beszélni nem? - kezdtünk hátrálni Lily-vel
-Hát... - gondolkodott Liam - Nem!
-Muháháháháááá... - nevetett Louis.
Lilyvel gyorsan felszaladtunk az emeletre. Ő ment a vendégszobába elbújni, míg én mentem a közös szobánkba és magamra csuktam az ajtót.
-Hé Ella gyere ki. Ígérem nem fog fájni. - próbált bejönni Liam
-Ismerlek titeket. - dőltem neki az ajtónak
-Gyere, mert Lily-nek rosszabb lesz. - szólalt meg Harry
-Áááá....Ella segíts...Ezek hülyék! - sikított Lily, a fiúk röhögtek. Majd hallottam a cipő dobogást a lépcsőn és a sikítás is halkult.
Óvatosan kinyitottam az ajtót és kikukucskáltam rajta. Mivel senkit nem láttam, halkan elkezdtem lemenni. Mindenhová benéztem és végül Harry-t pillantottan meg a konyhába nekem háttal állva.
-Mond miért kelletett ezt csinálnod? - beszélt kicsit hangosabban. Először azt hittem nekem beszél, de mikor folytatta rájöttem, hogy telefonál.
-Nem érdekel a kifogásod! Ennek örökre vége! - csapott idegesen a konyhapultra, majd megfordult.
-Bocsi..izé..nem akartam hallgatózni. - szólaltam meg, még soha nem láttam és hallottam ilyennek - Minden rendben? - lépkedtem lassan közelebb hozzá
-Nem Ella, semmi sincs rendbe, vagy úgy látszik? Hülyébb kérdésed nem lett volna? - emelte fel hangját, de nem kiabált. Megszeppenve álltam előtte.
-Bocsi nem akartam kiabálni és főleg nem veled, csak most minden összejött. - ült le egy székre és fejét lehajtotta
-Semmibaj. - simogattam hátát - Mi történt? Elmondhatod ha akarod. Bennem megbízhatsz. - mosolyogtam. Felnézett rám, szemei csillogtak, de most a szomorúságtól.
-Tudod van, vagyis most már csak volt egy lány, akivel jártam aki megcsalt, és ezt mástól tudtam meg. Szarul esik, de nem azért mert annyira szeretem vagy valami, mert nem. Ő csak úgy volt nekem, akihez hozzátudtam bújni meg ilyenek. Igazából az bánt, hogy hazudott mert így kiben tudok megbízni? -  nézett rám kétségbeesetten - Nekünk a fiúkkal az a legfontosabb, hogy az a bizonyos személy, aki közel áll a szívünkhöz őszinte legyen, és ne hazudjon magáról és az életéről. - nézett végig szemembe. Torkomba gombóc kerekedett, és csak magam elé bámultam. Olyan mintha most rólam beszélne, mintha mindent tudna rólam, hisz én hazudok nekik szinte az egész életemről.
-Hidd el, valaki néha azért hazudik, mert a múltjában történt olyan dolog, amit jobb szeretne elfelejteni. - mosolyodtam el halványan
-De az nem kifogás! - rázta fejét. Már épp folytatni akarta, amikor valaki közbe szólt:
-Nocsak Ella, hát kimerészkedtél a kis kuckódból?! - nevetett fel Louis
-Azt hisszük nem ez volt a legjobb döntésed. - kapott fel valaki az ölébe és elkezdett kifelé szaladni velem együtt.
-Áááá...-sikítottam 'el rablóm' ölébe, és elkezdtem ütni. Amint megláttam ki az, kezdtem még jobban félni. - Zayn tegyél le! - csapkodtam mellkasát, majd a következő pillanatba már valami nedveset éreztem magam körül - bedobott a medencébe.
Mivel nem számítottam erre a húzására, levegőt se tudtam venni, így az orrom telement vízzel. Köhögve jöttem fel a felszínre, a srácok persze röhögtek.
-Zayn Jawadd Malik ezért még meghalsz! - néztem rá szúrósan, közbe elkezdtem kifele úszni
-Te mondtad, hogy tegyelek le! - emelte fel kezét védekezés képen - És neked csak Zayn. - kacsintott
-De nem pont erre gondoltam. - ültem ki a partra, ahol Lily, Lena és Hanna ült csurom vizesen
-Üdvözlünk körünkben. - nevetett Hanna - Velünk is megcsinálták. - nézett mérgesen a fiúkra
-Mi lenne a bosszút állnánk? - vigyorodtam el - Ha ők is, akkor mi is. - suttogtam
-Rendben, de mi lesz Zayn-el? Nem bírja a medencéket. - magyarázott Lily. Látszik, hogy mindent tud róluk.
-Hmm... - gondolkoztam - Emlékeztek, amikor még múltkor idekint hülyültünk? - néztem felváltva Lily-re és Lená-ra, akik csak bólogattak - Még akkor eldugtam pár vízibombát, azzal letudjuk dobni, utána pedig betudjuk lökni őket a medencébe, kivéve Zayn-t. - másztam ki a medencéből, kicsit nagyon megcsapott a hideg.
-Rafis vagy. - nevetett Lena - Akkor vágjunk bele. - mentünk az egyik virág felé, és elővettük onnan a bombákat, és elindultunk a fiúk felé.
-Mire készültök? - hátráltak a srácok a medence felé. Így nekünk pont jól jön ki.
-Tudjátok, hogy szeretünk titeket. - vigyorgott Lily
-Ezért szeretnénk ezt kimutatni. - folytatta Lena
-És nem is akár hogyan. - nevetett fel Hanna
-Csak nektek, csak most. - fejeztem be a mi kis monológunkat
-Ez már rosszul kezdődik. - állt meg Niall a medence szélénél. Nekünk se kellett több egyből elkezdtük őket dobálni.
Először Liam esett bele a vízbe, ő magával rántotta Harry-t, aki húzta Niall-t, aki megpróbált megkapaszkodni Louis-ba, de sikertelenül, így mindketten bele estek a vízbe. De ami a legviccesebb volt, hogy esés közbe Lou-nak a keze beakadt Zayn kapucnijába, így őt is magával rántotta. A lányokkal már a hasunkat fogtuk a röhögéstől, a fiúk persze köhögve jöttek fel a víz alól.
-Hé most mi is vizesek lettünk! - nyavalygott Louis
-Mi lesz, hogy ha betegek leszünk? Vége a hangunknak. - nevetett Harry
-Ezt én is mondhatnám! - mutatott végig magán Lena, aki szinte már reszketett
-Jogos. - szólalt meg Liam
-Jó, most már kvittek vagyunk! - jött mellénk Zayn - Inkább menjünk be, mert szétfagyok és az eső is esik. - szaladt be a házba, a csajok követték őt, majd a srácok is.
De valami fura volt, csak Louis, Liam, Harry és Zayn ment be. Vissza fordultam és megláttam Niall-t a medence közepén, oldalra hajtott fejjel nézett rám. Akaratlanul is el mosolyodtam.
-Te nem jössz? - mentem közelebb hozzá és nyújtottam felé jobb kezem, Ő ráfogott és egy kis rántással, behúzott a medencébe.
-Köszi. - köhögtem E nélkül is jól megvoltam.
-Sajnálom. - nézett rám boci szemekkel, amitől elpirultam, így gyorsan nyakába fúrtam arcom. Felkuncogott. - Ne búj el. Tetszik mikor pirulsz. - emelte fel fejem, és egy apró csókot lehelt ajkaimra.
-Köszönöm. - öleltem meg és nyomtam nyakára egy puszit, amitől kirázta a hideg. - Menjünk be, mert meg fogsz fázni. - váltam el tőle, és kezdtem kifele húzni.
-Várj már Manó. - rántott vissza mosolyogva
-Manó? - néztem szemébe
-Igen manó. Te vagy az én kis Manóm. - nyalta meg alsó ajkát - Baj? - hajtotta le fejét szégyenlősen
-Neeem. - kényeskedtem, mosolyogva közelebb húzott
-Akkor ezt megbeszéltük Manó. - suttogta szinte már ajkaimba - Szeretlek Faith....

6 megjegyzés:

  1. ahh.ez nagyon édes lett *.* Lily de kis cuki. És nem csodálom,hogy bele esett Zaynbe. És Niall*.* aaaa.ne. Én a valóságban is ilyen személynek képzelem :$$ Nagyon jó lett ^^ várom a folytatást :))

    VálaszTörlés
  2. Szia !!
    Ez a rész extra cuki lett először Lily aztán Niall!! És Zayn uhh őő is nagyon cuki :D

    VálaszTörlés
  3. Amúgy legyen 2.évad. és még mindig nagyon jóóóóó *.* kell még :$$

    VálaszTörlés
  4. Az éri ha én írok 3 kommentet még ?XD

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett. szeretem a blogodat. várom a következőt :)))

    VálaszTörlés