2012. január 15., vasárnap

5. A parton (Niall szemszögéből)

Hisz ő nem más mint....

A szőke srác a One Diretionból. Ezen nem kicsit lepődtem meg
-Niall Horan. - nyújtott kezet. Én köpni nyelni nem tudtam.
-Izé...öö..Faith. - makogtam öszze-vissza

Niall szemszöge:

A srácokkal épp a parton voltunk, amikor meghallottuk az egyik számunkat.
-Na srácok, de népszerűek vagyunk. - vigyorgott Louis
-Ja, de nézzük meg ki énekli. - indultam a tömeg felé. Egy vörös hajú lány énekelte, és nem is annyira rosszul.
-A kis vörös lassan jobb lesz mint mi. - nevetett fel Liam. Ezen mind felnevettünk. 
A tömegben észre vettem egy lány, aki pont minket nézett. Azt hittem felismert, de szerencsére nem, csak küldött felénk egy amolyan "tijólvagytok" fejet. Megértem miért,hisz van vagy 35fok mi meg kapucnival és sapkával a fejünkön meg napszemüvegbe voltunk, és meg kell mondjam majd meg sültem.
A vörös hajú lány befejezte az éneklést, majd oda kiabált a lánynak akit az előbb néztem. Sajnos a nevét nem hallottam.
-Légyszi gyere fel kéne egy ötödik ember, aki úgymond Niall lesz. - erre a mondatra felkaptam a fejem
-Nézd csak Niall, máris helyettesítenek. - nevetett fel Harry
-Ja, de nem csak engem. - itt a színpadra mutattam, ahol már 4 lány volt, akik nagy kedvel minket játszottak. A barna hajún nem vettem észre hogy egy kicsit is akarná.
-De én nem vagyok szőke! - mutatta fel egy hajtincsét. Ezen a srácok a hasukat fogták a röhögéstől, én meg ledöbbenve álltam. De hát nem is vagyok szőke..!
-Na nézd csak haver, valaki le szőkézett. - nyögte ki nehezen Zayn
-Jajj ne hívd már így. - nézett a vörös boci szemekkel barátnőjére
-De most na..ha szőke akkor mit csináljak? - tette fel a kérdést. A srácok ezen még jobban nevettek, amit én egy szemforgatással elintéztem
Elkezdődött a zene ami, a Forever Young volt. Szépen énekelték, de nekem valamiért mégis a barna hajú lány tetszett a legjobban. 
A fiúkkal eléjük sétáltunk amit szerintem észre is vehettek, mert egy kicsit meg ijedtek, csak a barna hajú lány nem. Pont Harry része jött a lassú és beállt elém(mármint a csaj nem HarryxD) és úgy énekelte. Meg kell hagyni elég bátor és jó hangja is van, na meg persze szép is. A hosszú mell alá érő egyenes barna haja szépen omlott válára, majd egy tincset eltűrt a füle mögé.
Majd hírtelen a többi lány is csatlakozott és elkezdtek énekelni. Észre vettem hogy a barna hajú lány zsebéből kiesett a telefonja amit gyorsan felvettem. A számnak vége lett és el szaladtak, míg a vörös valamit súgott barátnője fülébe, majd elment. Már épp ő is indulni akart, de megfoftam a csuklóját. Kicsit megijedhetett, de vissza fordult, és belenéztem szemeibe, ami mogyoró barna volt. nagy nehezen, de végül megszólaltam:
-Ez szerintem a tiéd. - nyújtottam felé a telefonját, majd rá mosolyogtam
-Ohh kössz. Észre se vettem hogy elhagytam. - pirult el egy kicsit, majd indulni akart, de megint megfogtam a csuklóját. Vissza fordult és küldött felém egy kíváncsi pillantást. Először haboztam hogy elmondjam-e kivagyok, de végül is miért ne?!
-Szivesen. Van még valami. - vakartam idegesen a tarkóm - Az az igazság hogy nem vagyok szőke!
Erre a mondatra megint egy értetlen fej volt a válasza. Gyorsan levettem a pulcsit, a sapkát és a napszemüveget. 
Nagyon meglepődtem, hogy nem kezdette el sikítani, akkor ezek szerint nem lehet valami nagy rajongónk. Kb 2perc múlva kigúvadt szemekkel nézett rám.
~Tehát tudja kivagyok! - mondtam magamba, majd megszólaltam
-Niall Horan. - nyújtottam az egyik kezem
-Izé..öö..Faith. - mondta ki nagy nehezen. Ezen csak mosolyogni tudtam Majd megszólalt:
-Izé..nekem most...ööö mennem kell, mivel...ööö vár a barátom izé vagyis a barátnőm. - magyarázott össze-vissza, közbe meg a kezével hadonászott
-Persze. Remélem még találkozunk. - mondtam őszintén - És amúgy szép hangod van meg te is az vagy-fejeztem be magamba
-Öhm..köszi. - megint pirult - És én is remélem. - küldött felém egy mosolyt majd intett egyet és elment
Még néztem, ahogy távolodik tőlem, s mikor már nem láttam vissza mentem a srácokhoz akik elvonultak egy padhoz
-Mivan a pici szőke csak nem szerelmes let? - gügyögött Louis
-Ha még egyszer le szőkézel komolyan mondom hogy.. - itt elgondolkodtam, hogy mivel lehetne megzsarolni
-Hogy..? - húzta fel egyik szemöldökét
-Hogy többet nem hívlak meg egy kajára se! - most hírtelen jobb nem jutott eszembe
-Eddig se hívtál, de legyen. - veregette meg a válam, majd elindul a kocsifele a többiekkel.
Én a végén maradtam és gondolkodtam. 
Faith~mindig ez cseng a fülembe. Miért gondolok folyton rá? Az nem lehet hogy szerelmes lettem belé, hisz még nem is ismerem, de meg kell hagyni elég csinos.
-Remélem még látlak Faith-suttogtam, majd elindultam a kocsihoz, és indultunk vissza a stúdióba.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése