2012. január 15., vasárnap

17.

Ella szemszöge:

A fehér kocsi a ház előtt állt, vagyis a lányok már megjöttek. Sietősre vettem a tempón, és be rontottam a házba. A konyhából kisebb zörgések jöttek, ezért arra vettem az irányt, és az asztalnál megpillantottam Lená-t.
-Szia. Milyen volt a buli? - öleltem meg hátulról, amitől megugrott a széken, majd mentem a hűtőhöz, kivettem belőle egy dobozos Coca-t, és leültem vele szembe.
-Jaj ne ilyezgess. Nagyon jó. Kár hogy elmentél, mert....- beszélt egyfolytába, de valahogy nem értettem belőle semmit. Megint Niall-re gondoltam, és a mosolyára, és az a nézés.... Talán én is szerelmes vagyok, de az nem lehet, hisz ő sztár, és bárkit megkaphat, miért pont én kellenék neki?
-Hé hahó Ella. Figyelsz te rám egyáltalán? - csettingetett előttem Lena
-Mi ja persze. Lily? - hablatyoltam össze-vissza
-Látom. Fent alszik? Min gondolkozol ennyire? - húzta fel szemöldökét
-Kérdezhetek valamit? - néztem rá, mire aprót bólintott - Milyen szerelmesnek lenni? Úgy igazán?
-Hú hát... Amikor vele vagy minden értelmet nyer. A szíved kalapál, és a hasadba előjönnek a pillangók, ha csak meglátod. És amikor hozzád ér, mint valami villámcsapás, a pulzusod az egekbe szökik, és az mindegy hogy mióta vagytok együtt, mert ha igazán szereted ezek sose fognak elmúlni. - mosolyodott el
-Köszönöm - erőltettem egy mosolyt - Amúgy megyünk valamerre, vagy egésznap punnyadás? - tereltem a témát
-Mi Lily-vel megyünk Justin-éknál, és reméltük, hogy te is jössz.
-Ha ott lesz Chaz, akkor nem. És amúgy kössz, hogy szóltál, tegnap, hogy a bulin ő is ott volt - vágtam grimaszt
-Jó, bocsi, de tudtam, hogy tudod, hogy ott van, akkor nem jöttél volna el. Amúgy meg, miért nem hagyod ezt abba? Egyszer úgyis beszélnetek kell - tudtam hogy igaza van, de egyelőre elég egy feladatra koncentrálni, és az most Niall
-Igen, majd talán egyszer, de az nem ma lesz - trappoltam fel a szobába
A lépcső tetején találkoztam Lily-vel, de őt is félre lökve mentem be a szobába, és csaptam magamra az ajtót. Hátam neki döntve csúsztam le a földre, és előtört belőlem a sírás.

~Miért mindig azokat bántom meg akiket szeretek? Van elég problémám és most ez is. Lená-val is ok nélkül kezdtem el kiabálni. Miért vagyok ilyen? Miért?~ gondolkodásomból a telefonom hangja zökkentett ki. Elmásztam az ágyamig, és a párnám alól előhalásztam. A szám ismeretlen volt.

-Ki vagy és mit akarsz? - szipogtam egyet
-Ella? Már annyiszor próbáltunk hívni. Te sírsz? - szólt bele hol Harry, hol Louis, hol Zayn és hol Liam, bár ezt nem tudom hogy csinálták
-Nem baszki izzad a szemem - mosolyodtam el - Ja és nem Niall miatt. Tudom, hogy ő is ott van - ez valamilyen szinten megnyugtatott
-Faith beszélnünk kel, és tudom, hogy te ne...
-Gyere értem! - síri csend állt be - Rose Street 24. Fehér Range Rover áll a ház előtt.
-20 perc és ott vagyok, szia. Ja és köszönöm - hallottam hangján, hogy mosolyog, majd letette
Beszaladtam a fürdőbe, lezuhanyoztam, felkaptam egy farmer rövid gatyát, egy citromsárga felsőt, hozzá még kiegészítőket, és elcsortam Lily egyik szandálját. 
A hajam kifésültem, így hullámos lett. A szemem kihúztam tussal, a számra tettem szájfényt, majd fogtam egy táskát, abba beledobáltam pár dolgot, és lementem.
A lépcsőalján hangos nevetéseket hallottam. Lassan lépkedve indultam el a nappali felé, az ajtóban viszont lefagytam.
-Szia Bella - jött oda Justin és megölelt - Már azt hittük, hogy nem is jössz le. Srácok ő itt Bella. Bella ők pedig Ryan Butler és Christian Beadles, és persze Chaz-t már ismered - mutatott a fiúkra
Nem szóltam semmit, csak fogtam és levágódtam a fotel egyik szélére és úgy bámultam magam elé. Ránéztem Lená-ra eltátogtam neki, egy "sajnálom"-ot, és tovább hallgattam a sok hülyeséget. Nemsokkal később valaki csengetett.

Niall szemszöge:

Amikor Faith mondta a címet nagyon megörültem. Ezekszerint van esélyem. felkaptam az asztalról a kocsikulcsot majd leszaladtam a szálloda parkolójába és bepattantam a kocsiba, és egyből elindultam a megadott címre.
A ház előtt tényleg ott állt a fehér Range Rover, meg egy fekete is, de mit sem törődve ezzel leparkoltam, és elindultam az ajtó felé, és csengettem.
Amíg arra vártam, hogy valaki ajtót nyisson szemügyre vettem a házat. Óriási volt, de mondjuk a híres Selena Gomez-tól mit vártam?! Gondolkodásomat az ajtó nyitódása zavarta meg. Hatalmas mosoly ült arcomra, de Faith helyett a kis vörös nyitott ajtót, aki kidüllesztett szemekkel mért végig.
-Szia Faith? - mosolyogtam kedvesen
-Uram Isten. Niall Horan a One Direction-ból - vett mély levegőket
Mondta Faith, hogy nagy rajongónk, de hogy ennyire? Már épp megakartam szólalni - ismét - amikor fogta és becsapta előttem az ajtót. Ezt valahogy nemtudtam mire vélni, ezért vártam egy kicsit és reméltem, hogy nemsokára jön az a szemly akiért jöttem....

Ella szemszöge:

Lily ment ajtót nyitni, de amikor visszajött sokkos állapotba volt.
-Hé Lily mi történt? - szaladtunk Lená-val elé
-Itt értitek? Velem szembe állt! - dadogott, és mutogatott össze-vissza
-Lily kicsoda? - idegeskedett Lena
-Ni..Niall. Niall Horan a One Direction-ból, és valami Faith-et keresett - vágott értetlen fejet
-Faith? de itt nincs sem....Ella! - fordult felém Lena
-Hát...izé....aszem engem keresnek. - mosolyodtam el idegesen, ami inkább hasonlított egy grimaszhoz - De várj! Mit csináltál vele? Ugye nem küldted el? - néztem Lily-re
-Nem. Rácsaptam az ajtót, és szerintem még ott áll - mutatott az ajtóra
-Értem. Izé...nekem mennem kell - kaptam fel a táskám
-Várj. Ő az akiről tanácsot kértél? - mosolyodott el Lena, vagyis akkor nem haragszik
-Ühüm - hajtottam le a fejem szégyenlősen - Sajnálom. Elakartam mondani, csak féltem, és nem úgy jöttek össze a dolgok - húztam el a szám - De most megyek.
-Mi? Miről maradtam le? - kapott észbe Lily
-Semmiről. Majd elmesélem. Sok sikert Bella! - öleltek meg a lányok és kaptam tőlük egy-egy szerencse puszit, igaz Lil még mindig nemtudta mivan, de azért szurkolt nekem
-Köszönöm és sajnálom srácok - fordultam a fiúk felé, és megöleltem őket - igen még Chaz-et is - majd elköszöntem mindenkitől , majd mentem.
Ahogy kiléptem az ajtón Niall nekem pont háttal állt, de ahogy meghallotta, hogy zárom az ajtót megfordult, és egy hatalmas vigyor kerekedett az arcán.
Egy homokszínű ülepes nadrág, fehér póló, és egy fehér Nike cipő volt rajta, néztem végig rajta. Mikor arcához értem, láttam ő is engem mér végig, mikor arcomhoz ért, mintha egy kicsit elpirult volna.
-Szia. Csinos vagy. - nézett szemembe
-Öhm...köszönöm. - hajtottam le a fejem, nehogy lássa, hogy elpirultam
-Indulhatunk? - kérdezte
-Persze - indultam el, de a kapunál bevártam. Mosolyogva jött utánam, majd elmutatott egy fekete kocsira, és elindultunk felé. Kinyitotta nekem az ajtót, majd ment a saját oldalára.
-Van jogsid? - csatoltam be magam
-Aha, kb úgy 3hónapja - vigyorodott el büszkén, és elindultunk
-Bocsi az előbbi ajtós dologért. Lily-re rájött az 1D fever - nevettem
-Semmigond. Az mondjuk fura volt, hogy rám csapta az ajtót, de túléltem. - nevetett fel
-Nem vagy hozzászokva, hogy egy lány rád csapja az ajtót igaz? - húzogattam szemöldököm. Olyan jó volt vele beszélni, mintha tényleg csak barátként nézne rám.
-Őszintén? Nemigazán. - rázta fejét
-Na most megtapasztaltad. Amúgy hova megyünk? - néztem az útra, mivel eddig az ő arcát tanulmányoztam
-Az meglepetés! - mondta, s mivel most nem érdekelt semmi, csak hogy vele lehetek, hátradőltem az ülésbe, és nem szóltam egy szótse, csak gondolkodtam. Eljutottam egy olyan pontra , ahol kijelenthetem:

Bele szerettem Niall James Horan-be....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése