2012. január 15., vasárnap

17. Homokos? Kösz hogy szólsz

Reggel egy kisebb fejfájásra keltem, mondjuk számítottam rá. Kikecmeregtem az ágyból és bementem a fürdőbe. Elvégeztem reggeli teendőimet, majd átszaladtam a gardróbba. Felkaptam egy fekete bikinit, és egy lenge fehér rövidnadrágos ruhát,lenge hozzá egy, egyujjas papucsot, a fejemre csúsztattam egy napszemüveget és lebattyogtam az emeletről.
A ház kongott az ürességtől, gondolom Brian és Mandy dolgoznak, Lily és Lena meg még nem értek haza, de szerintem egy jó ideig még nem is fognak.
Bementem a konyhába, kerestem egy fájdalom csillapítót, majd miután találtam egyet be is vettem egy pohár víz kíséretében. Most kihagytam a reggelit, mivel rá se bírtam nézni a kajára, inkább leültem tv-zni. Szerencsémre pont Spongyabob ment.
*  *  *  *  *  *
A mesén sikeresen bealudtam, mikor felkeltem a lányok még mindig enm voltak itthon, így úgy döntöttem hogy lemegyek a partra. Kikapcsoltam a tv-t, indultam az ajtó felé, mivel zsebem nem volt a lakáskulcsot az egyik virágcserépbe dugtam, és megcéloztam a partot.
*  *  *  *  *  *
A homokba sétáltam és gondolkoztam, amikor hangos nevetésekre és kiabálásokra figyeltem fel. Megfordultam és négy srác hülyéskedett a vízben, akik nagyon ismerősök voltak. Kicsit közelebb mentem, így felismertem őket, Louisék. Elnéztem jobbra és láttam hogy Niall a homokba ül. Mikor megláttam hasam görcsbe rándult és a vele eltöltött órákra gondoltam.
~Úristen Ella ki kell verned a fejedből, ő biztos nem így érez irántad~ beszéltem magamba. Elindultam felé - persze úgy hogy ne lásson meg - gondoltam megijesztem.
-Csak nem unatkozik a szőkeség? - suttogtam a fülébe
Niall ijedten kapta felém fejét, melynek következtében az arcunk között alig volt 3centi távolság. Leheletét éreztem bőrömön, amitől kirázott a hideg, szívem hevesebben kezdett el verni. Mélyen néztem szemébe, amibe elvesztem, a levegőt is szaporábban kezdtem el venni.Ő is arcom tanulmányozta, zavaromba elfordítottam a fejem, és lehuppantam mellé.
-Bocsi nem akartalak megijeszteni. - szólaltam meg pár perc után, de nem néztem rá
-Semmibaj, úgyis csak bambultam. - hallottam hangján hogy mosolyog
-Értem. - néztem rá - Amúgy mizujs veled? Rég beszéltünk. - húztam el a szám
-Tudom, bocsi, csak folyton stúdióztunk, meg fellépés, de most szabadok vagyunk. - vigyorodott el - Na és veled?
-Semmi. Untam magam Lená-éknál egyedül, így gondoltam lejövök egy kicsit, de úgy látom jól tettem. - böktem a vízfele, ahol épp Louis esett bele a vízbe Zayn nyakából
-Lená-éknál? Egyedül? - nézett értetlenül
-Igen Lena vagyis Selena Gomez, és azért egyedül, mivel tegnap házibuliba voltunk és Lena és Lily ott aludtak és még nem értek haza. - hadartam el
-Á szóval Selena Gomez a híres barátnőd?! - mondta inkább magának mint nekem
-Most lebuktam. - kuncogtam - Hogy-hogy emlékszel erre?
-Én sok mindenre emlékszek! - húzta ki magát büszkén
-Na persze. - forgattam meg szemeim
-Nem hiszed? Akkor kérdez valamit.
-Barátnőm neve? A kis vörösé.
-Izé...öö...mindjárt...Lo...Li....Lola! - vágta rá
-Hát pont hogy Lily! - nevettem el magam
-Hé ne neves! Ez nem volt fair. - tetetett durcit
-És miért is nem? Az előbb mondtam, hogy Lena és Lily. - nyögtem ki két nevetés között
-Jó az igaz. Most az egyszer te nyertél. - adta meg magát
-Fogadjunk, hogy fogok még többször is? - húzogattam szemöldököm
-Egoista. - forgatta szemeit
-Hééé - löktem meg vállánál fogva
-Áúcs... - gort rám egy kis homokot
-Naa - nyavalyogtam, és bele markoltam a homokba és rádobtam
-Kösz. Nézd meg most homokos lettem! - seperte le magát
-Homokos? Kössz hogy szólsz. - tört ki belőlem a nevetés
-Tudod, hogy nem úgy értettem. - nevetett most már ő is
-Az nembaj - dőltem vállára és úgy nevettünk
Így röhögtünk egyfolytába kb10 percig, mikor valaki megszólalt
-Nézd a kis szerelmeseket. - hallottam Louis hangját
-Látod Niall?! Mi mondtuk, hogy mondd el Ellá-nak hogy mit érzel iránta - mondta Zayn és lepacsizott valakivel. Felkaptam a fejem és értetlenül néztem rájuk, majd Niall-re.
-Srácok ez nem az ami... - kezdte zavartan, de Harry a szavába vágott
-Hé nyugi. Most már nem kell titkolni, hogy szerelmes vagy belé. - nézett rám. Én nem tudtam mitcsinálni. Teljesen lefagytam.
-Hogy mi? - nyögtem ki nagy nehezen - Eeez igaz? - néztem Niall-re
-Sajnálom. Elakartam mondani, de féltem. - hajtotta le a fejét
A srácok persze értetlenül néztek minket. Gyorsan felpattantam, leporoltam magam, Niall rám kapta tekintetét
-Izé...ööö nekem mennem kell. - erőltettem egy mosolyt és indulni akartam, de valaki elkapta a csuklóm
-Nem tudnánk megbeszélni? - nézett rám csalódott szemekkel Niall
-Szia Niall. - kaptam ki kezéből a csuklóm és elindultam valamerre.
Nemtudom mit csináljak. Egyik részem örül, hogy tudom Niall hogy érez irántam, a másik meg fél, hogy csalódni fogok benne. Ezekkel a gondolatokkal indultam vissza Lená-ékhoz, és reménykedtem hogy már hazaértek....

Niall szemszöge:
Csalódottan néztem Faith után. Talán most lett elrontva minden.
~Miért nem mondtam el neki, hogy valójában nem is bambultam hanem rágondoltam? Hogy lehettem ekkora barom?~ gondolkodásomból a srácok zökkentettek ki
-Haver - tette vállamra kezét Louis - Sajnáljuk. Azt hittük már elmondtad neki.
-Talán jó, hogy kiderült - néztem rá - Így legalább kiderült, hogy ő nem így érez.
-Ez nem igaz! - vágta rá Harry - Te nem tudod hogy nézett rád. Biztos ő is így érez.
-Semmisem biztos. - hajtottam le a fejem - Megpróbálok beszélni vele. - indultam el utána, igaz már nem láttam
-És hogy? - szólt utánam Liam - Nemtudod hogy hol lakik.
-Az igaz - húztam el a szám - Akkor megpróbálom felhívni. - kaptam elő telefonom a zsebemből
-Mi nem is zavarunk. Ha van valami akkor a szállodában megtalálsz minket. - pacsizott le először Zayn, majd a többiek is
Tárcsáztam Faith-et, de nem vette fel. Ezt megpróbáltam vagy ötször de semmi.Remélem azért megtudjuk beszélni, mert bevallom:

Szerelmes lettem Izabella Faith McCartney-ba....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése