2012. január 15., vasárnap

Hisz egy olyan lányt tudhatunk barátnőnknek, akiről több millió fiú és lány egyaránt álmodozik. Hisz ő nem más mint...Selena Gomez.

Lena szemszöge:
Már vagy 10perce leszállt a gépük, és még mindig nem látom őket. Egyszercsakk egy nagy sikítást hallottam a hátam mögül, azt hittem hogy pár rajongó felismert, de mikor megfordultam észrevettem ahogy Lily és Ella sikítva szaladnak felém. Nekem se kellett több én is sikítva szaladtam feléjük, igaz pár ember megbámult, de nem nagyn tudott érdekelni. Mikor elértünk egymáshoz mind a ketten a nyakamba ugrottak, és ennek az lett a vége hogy mind 3an a földön kötöttünk ki. Majd miután levegőt is kaptam megszólaltam:
-Jaj csajok annyira hiányoztatok! Örülök hogy itt vagytok! - majd egy könnycsepp kigördült a szememből
-Mi is! - ordították egyszerre, és példámat követve ők is könnyeztek. Nagynehezen, de végül sikerült feltápászkodni a földről, és elindultunk a bőröndökért. Hát mi tagadás most se csalódtam Lily-be aki öt bőröndöt hozott, és ezt szóvá is tettem neki:
-Lil, maradt még otthon ruhád egyáltalán, vagy úgy gondoltad hogy ide költözöl?
-Viccelsz?! ki ne szeretne az Angyalok Városába költözni? De sajnos nem.. -töprengett - De amúgy még van otthon cuccom - ezen csak mosolyogtam
-Na gyertek menjünk a kocsimhoz. - törtem meg a csendett
Ella szemszöge:
Elindultunk és amikor megláttam a kocsit az állam a földet érte, egy fehér Range Rover volt.
-Wáó de szép. - mondtam Lena-nak - Mint egy limuzin. - csatlakozott Lily is
-Köszi, a 16. szülinapomra kaptam:D(szerk. a történet szerint Selena 17 éves, és nem jár Justin Bieberrel, de am semmi más változott)
 A cuccokat beraktuk a csomagtartóba, majd bepattantunk a kocsiba, én az anyósülésre ültem, Lily hátra, és persze Lena a kormányhoz. Az utat -ami kb45perc volt- végig beszéltük, és nevettük a régi emlékeken. Persze Lena is mesélt hogy mi történt vele az elmúlt másfél év alatt, és hát valjuk be neki sokkal izgalmasabban telt mint például nekem.
-Megjöttünk.- kiabált fel Lena. A ház ahol laknak valami elképesztő, és még medence is van és a parttól nem messze van. Az ajtó előtt megláttuk Mandy-t és Brian-t, Sely szüleit akik szinte már úgymond nekem is a szüleim.
-Sziasztok lányok. - köszöntöttek egyszerre és nyomtak 2-2 puszit arcunkra. majd végül Mandy folytatta - De megnőttetek, igazi felnőtt nők lettetek, és mond csak Bella, hogy van Katie?
-Háthh..kicsit hiányzik még neki nagyapa, ahogy nekem is, de a körülményekhez képest egész jól-erőltettem egy mosolyt. Nagyapa emlékére könnyek gyűltek a szemembe, de gyorsan letöröltem így senki nem látta. Amúgy Katie a nagymamám:)
-Jaj sajnálom. Nem akartam. - nézett rám szomorúan
-Nincs semmi baj. Nagy ölelést?- kérdeztem nevetve, és a többiek már borultak is a nyakamba. Szép látvány lehetett, ahogy Brian, Mandy, Selena, és Lily mind rámdőlnek. De végül ennek is végelett, mert már alig kaptam levegőt.
-Na gyertek csajok, bepakolunk a szobába. - fogott meg Lena két bőröndöt és elindult vele. Mi Lily-vel csak követtük példáját és mentünk utána. 
Az emeletre vezető lépcsőt kicsit nehézkesen de megtettük. Amikor megláttuk Lena szobáját ledöbbentünk. A szoba hatalmas volt és halvány rózsaszín színben pompázott. Volt benne egy nagy plazma tv is, és két ajtó, gondolom az egyik a fürdő a másik meg a gardrób. De ami a legjobban szemet szúrt, hogy 3 ágy volt benne, gondolom az egyik a sajátja, de a másik kettő? Végül Lily törte meg a csendet:
- Várj Mi itt fogunk aludni veled a szobádban?
-Hát persze. Mit hittetek, hogy majd vendég szobába raklak titeket? - nevetett fel, de egyből abba hagyta mikor látta hogy mi nem nevetünk vele - Ugye ezt most nem gondoltátok komolyan? Szerintetek a két legeslegjobb barátnőmet "kitaszítanám" - mutatta az idéző jeleket- a szobámból?
-De Lena nem kelletett volna, azért plusz két ágyat venni nekünk - utálom hogyha rám költenek- Felesleges költekezés volt. Mi elalszunk a vendég szobába is. - mondtam
-Ez nem felesleges, mivel fontosak vagytok számomra. - ezen a mondaton kicsit elérzékenyültem, de nem csak én hanem Lily is - És így nem kell átmenni egymáshoz ha valami van. Mondjuk az igaz hogy majd a fürdőn osztozni kellesz. - vágott gondolkodó fejet - De remélem h nem probléma? - nézett ránk szépen
-Dehogyis. - vágtuk rá Lil-el egyszerre, amin mind a hármanan elnevettük magunkat - Köszönjük szépen. - majd Lena nyakába borultunk
-Semmiség, de most szerintem kezdjük a pakolást, mert még estére se fogunk végezni. - nézett a 8 nagy bőröndre. 
Végül lassacskán elkezdtünk pakolni. Igaz nagyon lassan halattunk, mert sok cucc volt, meg mindig volt valami téma, amit elkezdtünk beszélni és akkor a pakolás abba maradt. Végül este kilencre végeztünk. Lementünk vacsizni, majd még egy kicsit beszélgettünk, és végül felmentünk. Lily kezdte a fürdést, utánna én, és végül Lena, így kb egy óra alatt végeztünk is majd bebújtunk az ágyikónkba
-Sztárokkal és Los Angeles-sel való álmokat. - mondta Lena, amin mi felnevettünk
-Sztár nem kell, mert itt vagy te.. - kezdte Lily
-És mivel már L.A.-ben vagyunk, ez már maga egy álom. - fejeztem be
-Köszi csajok, és tényleg nagyon örülök hogy itt maradtok egész nyáron. - nyomott el egy ásítást - De most már tényleg jó éjszakát.
-Neked is. - mondtuk egyszerre. Végül álomra hajtottam a kis buksimat. Olyan fáradt voltam, hogy nem kellett sokat várnom, egyből elaludtam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése