2012. január 15., vasárnap

8. Medencézés

-Jajj Ella tudod, hogy nem a te hibád! - simogatta a hátam Lena, majd beletaposott a gázba
-Bizony. Nem miattad történt. - kezdte Lily is
-De igen. Ha akkor nem mondom azt, amit mondtam, akkor még talán most is barátok lennénk! - zokogtam tovább
-De hisz mégcsak 10 éves voltál, egy buta..
-Kislány. - vágott Lena szavába Lily
-Talán igazatok van. - mosolyogtam rájuk, majd megtöröltem a szemem
-Nem talán hanem biztos! - vágta rá Lena - De te még mindig makacs vagy. - itt sértődötten néztem rá - De ha nem lennél az, akkor lehet, hogy nem is ismernélek. -nevetett
-Az biztos. - helyeselt Lily
-Az egyik jó tulajdonságom. -vigyorodtam el. Az út további részében nem szólalt meg senki, és pont így volt jó. Én még mindig Chaz-en gondolkoztam
~Talán jobb is hogy így történt, hisz most éli a saját világát, amibe már új barátai vannak. De remélem még néha gondol ránk~ 
Lassacskán megérkeztünk, kipattantunk a kocsiból, kivettük a szatyrokat is, amjd bementünk a házba, ahol még mindig a nagy üresség fogadott
-Na lányok még csak 5óra anyáék úgy 10fele jönnek haza, addig mit csináljunk? - kérdezte Lena majd lefeküdt a kanapéra
-Hmm.. - gondolkozott Lily - Szerintem először pakoljunk le utána meg..
-Menjünk medencézni! - vágtam szavába
-Akkor ezt megbeszéltük, indulás pakolni! - ugrált a lépcsőn Lily a sok szatyorral a kezében Az egyik lépcsőfoknál a lába valahogy beakadt egy szatyorba, ami következtében olyat vágódott hogy az még nekünk fájtxD Lena-val elősztör ledöbbenve néztük, amjd mindkettőnkből kitört a nevetés.
-Na lányok..eez..nenem vicvicces. - beszélt nehezen a röhögéstől Lily
-Ó dehogy nem. - majd végül már mi is a padlón kötöttünk ki annyira nevettünk. Félóra után nagynehezen bemásztunk -szószerint- a szobába. Gyorsan kipakoltuk a ruhákat, majd magunkra kaptuk a bikinit, és már mentünk is a medencéhez
-Szerintem én kifekszek napozni. - telepedett le egy napágyra Lena
-Ezt még te se gondoltad komolyan ugye?! - néztem rá
-Szerintem jobb hogyha magadtól bejössz - kezdte Lily - vagy Ella fog berángatni, de az nem lesz valami kellemes, és hidd el én már tapasztaltam. -majd beugrott a medencébe
-Jól beszél. - nevettem - Na gyerünk, hova lett az a vadóc kiscsaj akit én megismertem?
-Hát tudod felnőtt! - ennél a kijelentésnél felnevettünk - Na jó akkor...BOMBA!! - majd már azt vettem észre hogy a vízben van. Énse haboztam, és követtem példáját.
Már vagy 10perce pocsoltuk egymást, amikor Lily odalopakodott Lena mőgé -közbe nekem mutatta hogy ne szóljak, amire észrevétlenül bólintottam- majd a következő percben már Lena köhögve jött fel a víz alól, mimeg röhögtünk
-Húúú Lily szerintem ezt nem kelletett volna. - nézett gonoszan Lena, amjd lenyomta a víz alá - És te csak nem röhögtél? - fordult felém egy gonosz mosoly kíséretében
-Mi.. én..deho... - nem tudtam befejezni, mert addigra már lenyomott.
Ezzel szórakokoztunk úgy 8óráig, meg még ugráltunk és még sok hülyeséget, végül bementünk, mert mindhárman éhesek lettünk
-Mit szeretnétek enni? - bújt elő a hűtőből Lena
-Milenne ha rendelnénk pizzát és kajálás közbe néznénk valami filmet? - húzta fel egyik szemöldökét Lily
-Okés - vágtuk rá egyből
-Akkor ki milyen pizzát kér? - kérdezte Lena már a pizzarendelés közben
-Sajtos, sonkás, gombás! - vágta rá Lily
-Én Hawaii. - nyaltam szám szélét
-És én és. -beszélt a telefonba Lena - Okés köszönöm. Viszlát. Na lányok 20-25 perc és itt a pizza
-Rendben, addig készüljünk elő a mozizáshoz. Én megyek kezdem a fürdést, addig ti pakoljatok. - szaladt fel a lépcsőn Lily
-Kis lustaság. - nézett utána Lena, majd elindult a nappaliba- Tényleg Bella, jobban vagy már Chaz miatt?
-Igen - mosolyogtam - Segítsek valamiben?
-Nem kell, csak légyszi csinálsz popcornt? - bólintottam - Tudod holvan vagy megmutassam?
-Tudom hol van. - majd elindultam a konyhába Kipattogtattam 3 csomaggal, majd mentem zuhizni, mivel Lily végzett
Gyorsan levettem a ruháimat, majd beálltam a víz alá, megmosakodtam és hajat is mostam, majd kiálltam hallottam hogy csengetnek, utánna beszédet, vagyis akkor meghozták a pizzát. Megtörölköztem, felkaptam egypizsi féleséget, hajamat megszárítottam, majd felfogtam egy laza kontyba, pés lebattyogtam a lépcsőn
A szobára alig lehetett ráismerni A Tv előtt a földön volt meg "ágyazva", volt még ott kóla, popcorn, a 3doboz pizza és még egy kis nasi. Lena gyorsan elment fürdeni, mi addig Lily-vel kiválasztottuk a filmet, ami a Step Up3 lett. Kb20 perc múlva Lena is megjött, majd elkezdtük nézni a filmet
A pizzát már az elején befaltuk, de szerencse hogy volt más is.
A film felénél már mindenki húzta a lóbőrt
-Látod Selly-nek erre van most szüksége, hogy a barátaival legyen. - sutyorogta Mandy, majd be is takart
-Igen, és örülök hogy boldog, de hagyjuk őket aludni. - mondta Brian , majd még hallottam ahogy felmennek a lépcsőn, majd végleg átléptem álomországba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése