2012. január 15., vasárnap

11. Szánalmas vagy Chaz Somers

Láttunk egy bárpultot és elindultunk felé.
-Lily te miylen koktélt kérsz? - kérdeztem miközben a kínálatot néztem
-Én szerintem egy Meglepetés koktél. És te? - fordult felém
-Én is. Helo két Meglepetés koktél kérnénk. - mosolyogtam a pultos srácra, aki meg kell hagyni elég jól nézett ki
-Parancsoljanak a szép hölgyek - tette le elénk a koktélokatkoktélok
-Köszönjük. - nyújtottam a pénzt
-Hagyd csak, meghívtalak titeket. - vágott egy csábos mosolyt. Küldtem neki egy puszit, majd Lily-vel nevetve elmentünk
-És most hölgyeim és uraim, kicsik és nagyok a színpadon dobpergést kérek Selena Gomez - kiabált a mikrofonba a műsorvezető, majd ahogy kimondta Sely nevét, mindenki elkezdett sikítani, köztük mi is.
-Sziasztok! - kiabált a mikrofonba Lena - Jól szórakoztok? - itt elkezdett sikítani mindenki - Akkor vágjunk bele! - mondta, majd elkezdődött a More című száma
Olyan nagy volt a tömeg, hogy Lily-vel elindultunk keresni valami nyugisabb helyet, közbe beszélgettünk és kortyolgattuk a koktéljainkat - aminek isteni íze volt
Már kiértünk a nagy tömegből,a mikor valaki nekem jött így ráborítottam az italomat.~Ez nem lehet igaz, ma már másodszor öntök le valakit~ mérgelődtem magamba
-A francba a pólóm! - kezdte nézegetni a nagy foltot a srác, közbe meg a haverjai elkezdtek röhögni.
-Bocs, de te jöttél nekem, úgyhogy a te hibád. - néztem el a vála fölött
-Legalább lehetnél egy kicsit együtt érzőbb. - nézett rám
-Minek? Attól még a folt ugyanúgy ott lesz. - ráemeltem a tekintetem  és..ezt nem hiszem el - Chaz? - bukott ki belőlem
-Igen. Te kivagy? - vágott értetlen fejet
-Nem emlékszel? - néztem rá könnyes szemekkel
-Kéne? - húzta fel egyik szemöldökét
Ránéztem Lily-re aki úgy nézett ki mint aki mindjárt leüti Chaz-et, majd nem bírtam tovább és elszaladtam. Nemtudom merre, de ezt éreztem biztosnak.

Lily szemszöge:

Ella sírva szaladt el, de megértem, hisz nagyon rosszul eshetett neki, hogy a kiskori legjobb barátunk nem ismeri fel. Chaz persze értetlenül nézett, majd felém fordult.
-Bocs, neki mibaja? - mutatott abba az irányba amerre Ella elszaladt
-Te! - vágtam a képébe, mire ő is meg a haverjai is értetlenül néztek rám
-Én?! Hisz nem is ismerem! - tette fel kezét védekezően. Azt hittem felpofozom ezt a gyereket.
-Igen pontosan TE! - emeltem ki a 'te' szódat - Mond csak neked nem mond semmit az hogy Fantasztikus 4-es? - szorítottam ökölbe a kezem
-Hmm....de, az egy jó film. - vigyorodott el
-Gratulálok. Elfelejtetted a gyerekkori barátaidat. Szánalmas vagy Chaz Somers. - és a képébe öntöttem a koktélom maradék részét, amit a barátai csak egy "Húúú"-val elintéztek.
-Mondcsak te teljesen megőrültél? - emelte fel hangját - És igenis emlékszem rájuk.
-Nekem nem úgy tűnik. - vágtam egy gúnyos fejet
-És ezt te honnan tudod? - háborodott fel
-Onnan hogy az előbb az egyiket megbántottad és sírva szaladt el, a másikkal meg itt veszekszel! - emeltem fel mostmár én is a hangomat
-Mi? - döbbent le - Lily? - nézett félve rám
-Pontosan, és aki az előbb elszaladt az pedig Ella volt
-Bocs haver, de nekünk menni kéne, mindjárt én jövök. - szólalt meg az egyik haverja
-Az nem lehet, hisz annak a Lily-nek akit én ismerek barna haja van, Ella pedig rövid hajú, úgyhogy próbálkozz mással - mosolyodott el - Mehetünk srácok! - indult el a haverjai társaságában
-Várj! - szóltam utána, kíváncsian de megfordult - Ez a tiéd. - mosolyogtam rá, majd közelebb léptem ééés...megpofoztam - Remélem elégedett vagy magaddal - vágtam egy grimaszt, és faképnél hagytam őket.
Közbe Lena is végzett, oda jött hozzám, én mindent elmeséltem neki, így együtt indultunk megkeresni Ellat-t....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése