2012. január 15., vasárnap

19. Anti Ella, Birka, Vigyorka, Fapofa, Kappuchino

-Niall biztos nem baj? - kérdeztem mostmár az ajtó előtt
-Faith, ha még százszor megkérded a válaszom akkor is nem. - állt velem szembe - Nyugi Louisnak már úgyis hiányzol. - nyomott egy puszit a homlokomra
Lehúzta az ajtón a mágnes kártyát és belépett az ajtón, engem is magával húzva. Mindenki ránk kapta tekintetét.
Az ajtóval szembe volt a nappali, egy nagy krémszínű kanapéval, ahol a fiúk ültek. Előtte egy üveg dohányzó asztal, és avval szembe egy plazma tv a falra szerelve. Jobbra volt jó pár ajtó, ami gondolom a szobákba nyílik, balra pedig egy konyha, és ahol mi állunk egy előtér szerűség. És néhol volt egy-egy eldobált ruhadarab, üres bőröndök vagy épp egy fél pár cipő.
-Jé, megérkezett az újdonsült pár. - kiáltott fel Harry, kérdőn néztem Niall-re
-Bocsi, felhívtak és kicsúszott. - suttogta és behúzott a nappaliba
-Nézd csak szívem milyen aranyosak együtt. - hajtotta Louis a fejét Zayn vállára, zavaromba inkább elfordítottam a fejem.
-Amúgy szia Ella. - ölelt meg Liam és kaptam 3 puszit, majd jöttek a többiek is
-Faith, ő itt Hanna, Louis barátnője. - mutatott Niall egy szőkés hajú lányra
-Szia Hanna Walker - ölelt meg, amit viszonoztam - Sokat hallottam ám rólad. - suttogta fülembe.
-Szia Isabella Faith McCartney, de csak Ella vagy Bella. - mosolyogtam
-Na ha már mindenki ismer mindenkit akár játszhatnánk is. - vetette fel az ötletet Zayn
-Üvegezés? - vágtam rá, mivel a csajokkal ez a mániánk bárhol is vagyunk
-Rendben. Mindjárt hozok üveget. - szaladt Harry a konyhafele, ám a lába beakadt egy nadrágba, így sikeresen orra esett. Mindenkiből egyszerre tört ki a nevetés. Káromkodott egy sort, majd ment tovább, most viszont úgy, mint egy űrhajós nehogy eltanyáljon. Mi addig letelepedtünk egy körbe, én Niall és Hanna közé kerültem.
-Hogy bírod őket? - kérdeztem Hannától, hogy csak ő hallja
-Mellettük nem lehet unatkozni. Majd figyeld ki! - kuncogott
-Megjöttem! - kiabált Harry - Én kezdek! - kezdte el pörgetni az üveget, ami csak pörgött és pörgött, majd megállt Louis-nál.
-Merek! - vágta rá büszkén
-Ooké akkor szívd ki Hanna nyakát - nézett a mellettem ülő lányra
Hanna elhúzta a száját, de nem tiltakozott. Louis odamászott hozzá, és végrehajtotta a feladatot. Én tátott szájjal néztem végig az egészet. Ha már az elején ilyen a feladat, akkor előre félek, hogy mi lesz később, vagy a büntetésnél.
-Na jó, ez inkább már nekem volt büntetés nem Louis-nak feladat. - nevetett Hanna
-Bocs kicsim, tudod hogy szeretlek. - csókolta meg Louis - És most én pörgetek! - hajolt vissza az üveghez. Imádkoztam, hogy ne felém mutasson a kupak, de sikertelenül.
-Felelek. - vágtam rá - Kezdek félni tőletek. - mutattam Hanna nyakára, a fiúk felnevettek
-Nyugi, veled kíméletesebbek leszünk. - kacsintott rám Zayn
-Pontosan. Akkor.. - gondolkodott Louis - Az X-Factor alatt a csapatból kit kedveltél jobban? Ugye engem? - vigyorodott el
Na jó, erre a kérdésre nem számítottam. Most mit mondjak? Hogy valójában amikor ők mentek fogtam és kimentem a szobából vagy átkapcsoltam egy másik csatornára?!
-Izé..maradjunk annyiba, hogy egyformán mindegyikőtöket. - néztem ki az ablakon a sötétségbe
-Tudom, hogy engem. - karolt át Niall
-Naa, nem is mert engem. - nyavalygott Harry
-Hát pont hogy engem. - mondta egyszerre Liam és Zayn. Már nem bírtam.
-Jaj hadjátok már. - állt a védelmemre Hanna
-Egyikőtöket se, mivel titeket kedveltelek a legkevésbé. - hajtottam le a fejem
Szégyeltem magam. Most nem nekem kellene itt ülnöm, hisz semmit nem tudok róluk - kivéve Niall-ről. És csak egy számukat hallgattam végig normálisan.
-Hogy mi? - kérdezték egyszerre. Niall keze le csúszott derekamról. Felnéztem és szembe találtam magam öt értetlen szempárral.
-Jól hallottátok. Amikor ti énekeltetek inkább elkapcsoltam a tv-t, vagy kimentem a szobából? - suttogtam
-De miért? Ennyire nem bírtál minket? - szólalt meg Harry
-Nemtudom pontosan. Nyálgépnek tartottalak titeket, és erre az is rátett, hogy mindenhonnan ti folytatok, és még Lily is rólatok áradozott. - eszembe jutott egy veszekedésünk, ami pont a fiúk miatt volt, majdnem ráment a barátságunk is. Egy könnycsepp indult szememből, de gyorsan letöröltem.
-Szóval egy antival van dolgunk?! - nevetett Louis
-Ezen könnyen segíthetünk. Holnap velünk töltöd az egész napot. - mondta komolyan Liam
-És nincs kifogás Anti Ella. - nevetett Harry
-Szóval nem haragudtok? - néztem végig rajtuk, és a szemem megállapodott Niall-en, aki üveges tekintettel bámult maga elé.
-Mi haragudni? Legalább őszinte voltál, ez fontosabb! - nézett rám Zayn
-Na jó skacok mi mentünk igaz Faith? - nézett rám Niall, mire bólintottam
-Hé aztán óvatosan. Tudjátok a falak vékonyak. - röhögött Harry
-Nyugi a ti röhögésetektől úgyse fogtok hallani semmit. - álltam fel, és mentem Niall után. Ha jól számoltam az ötödik ajtónál mentünk be.
Egy nagyobbfajta szobába kötöttünk ki. A falai világoskékek voltak, a szobaközepén volt egy franciaágy, annak két oldalán éjjeliszekrény. Az ággyal szembe volt egy tv, jobbra pedig egy ajtó.
Niall fogta és az ajtót kulcsra zárta, én addig leültem az ágyszélére.
-Most haragszol? - néztem rá
-Nem dehogyis. Miből gondoltad? - ült le mellém
-Nem tudom, csak olyan furcsa vagy. Kint is alig szóltál hozzám. - rántottam vállat
-Miért nem mondtad hogy anti vagy, vagy voltál? - húzta le cipőjét, felmászott az ágyra és neki támaszkodott az ágytámlájának
-Nem kérdezted. Meg gondoltam a szőkézésből levontad. - mosolyodtam el
-Jogos. - kuncogott - Amúgy miért nem jössz mellém? Nyugi nem harapok. - nyalta meg ajkait
-Remélem is. - haraptam alsó ajkamba. Gyorsan lehúztam a szandálom és beültem mellé, de ő fogta és vállamnál fogva magára húzott, így jobb mellkasán feküdtem. Olyan jó volt szapora légzését hallgatni, és az az illat... valami mesés.
-És amúgy miért pont szőke? - törte meg a csendet
-Mivel a kisfilmetekbe szőke a hajad, azóta nekem csak szőke vagy. - néztem fel rá
-De csak neked. - nyomott egy puszit számra - A többieknek véletlenül nem adtál ilyen neveket?
-Soroljam? - bólintott - Birka azaz Harry, Vigyorka vagyis Louis, Fapofa alias Liam és Zayn pedig Kappuchino. - Niall hangos nevetésbe tört ki
-Ezek jók - nyögte ki nagynehezen
-Niall kérhetek valamit? - néztem rá miután lenyugodott
-Te bármit, bármikor. - türtel egy hajtincset fülem mögé
-Dúdolsz nekem? - éreztem arcom kezd pirosodni. Arca közelített felém.
-Ha nagyon szeretnéd. - suttogta ajkaimba, majd ajkait enyémekre nyomta és megcsókolt, egyből visszacsókoltam. Bal keze arcom kezdte el simogatni, míg én jobb kezem felvezettem nyakához és beletúrtam hajába.
Csókunk abba maradt, még nyomtam egy puszit arcára és visszafeküdtem mellkasára. Ő addig elkezdett dúdolni egy számomra ismeretlen dallamot, amit csendben hallgattam. Szemeim ólom súlyúnak éreztem, ezért fokozatosan csukódtak le, mígnem elaludtam....

Niall szemszöge:

Hallottam Faith egyenletes szuszogását, amiből levontam hogy elaludt. Lenéztem arcára, nyomtam re egy apró puszit, majd betakartam. Gyorsan elmentem fürdeni, közbe gondolkoztam.
Ma volt az eddigi legjobb napom, mivel kiderült az érzéseimet viszonozzák, és Faith-et hivatalosan is a barátnőmnek tudhatom. Sokkal jövök a srácoknak, mert lehet, hogy nélkülük, most az a lány akit szeretek nem feküdne az ágyamba.
Gyorsan megmosakodtam, majd megtörölköztem. Felkaptam egy boxert, és mentem vissza  a szobába. Faith ugyanúgy volt, mint az előbb, ezért csendbe mentem leoltani a villanyt és befeküdtem mellé.
Derekát átölelve, fejem nyakába fúrva, boldogan aludtam el.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése