2013. augusztus 22., csütörtök

One Direction

Hello, ismét itt!:) Most kivételesen nem résszel jöttem, mert ugye azt egy órája megkaptátok:'D....Most egy teljesen más dologgal jöttem...nemrég volt a This Is Us premier, amin sok minden kiderült, és ezekről lenne egy kis véleményem...Ha nem akarod ne olvasd, el, de én mindenképp kiakartam írni magamból a dolgokat (még ha közbe könnycseppek gördültek végig arcomon), és gondoltam megosztom veletek is:) Remélem azért néhányotok egyet fog érteni velem, de ha nem....az se baj, ez csak én külön kis saját véleményem:)



Hát eljött....eljött az a nap, amit minden Diectioner el akart kerülni.
Három éve nem gondoltuk volna, hogy fog/fognak létezni olyan személy/személyek, akik nagy hatással lesznek ránk, aztán hirtelen felbukkant öt fiú. Öt átlagos fiú, akik követték az álmaikat. Amíg ők azt váltották valóra, amiről mindig is álmodoztak, nem is sejtették, hogy közbe mennyi ember szívébe lopták be magukat. A testvéri szeretet volt az, ami összetartotta őket, de mégis a legtöbbet Mi rajongók tettük. Mindig mellettük álltunk  legyen szó bármilyen témáról. Kiáltunk értük, mert még ha ők nem is tudják, de mi sokat köszönhetünk nekik. Megváltoztatták az életünket, csupán avval, hogy mosolyognak, viccelődnek, énekelnek. Büszkék ránk, mert mi büszkék vagyunk! 
Sokan támadják őket, és nem csak az utálkozók... Miért kell bántani őket, de legfőképp azokat, akik nekik fontosak, és akik boldoggá teszik őket? Nem helyes, hogy minden lánynak, aki csak a fiúk közelébe megy, máris halálos fenyegetéseket küldenek. Mi értelme? Ezzel csak a fiúknak okozunk fájdalmat! Itt van Liam és Sophia.... szegény lányt, szinte senki nem is ismeri, és már fenyegetik, csupán azért mert ő boldoggá teszi Liam-et?! Ez gusztustalanság! Néhány személynek fel kellene fogni, hogy nagy valószínűséggel, a fiúk nem Engem, de nagy bizonnyal, nem is Téged fognak elvenni! Fáj beismerni, de ez így van! Mi csak távolról csodálhatjuk őket, de mindig velünk lesznek! 
Talán a világ legszerencsésebb lánya ebben az évben Perrie Edwards, a Little Mix egyik énekesnője. És hogy miért? Mert neki sikerült megszerezni a világ egyik leghelyesebb, legrendesebb, legaranyosabb fiúját, Zayn Malik-ot! Még másfél éve sincs, hogy együtt vannak, de Zayn már meg is kérte Perrie kezét. Én személy szerint nagyon örülök neki, mert összeillenek minden szempontból. Látszik rajtuk, hogy tényleg szeretik egymást. Csupán csak ha egymás szemébe néznek, ha egymás mellett sétálnak kéz a kézben, vagy csak egymásra mosolyognak....sugárzik belőlük a szerelem. Nem lesz még egy olyan pár, mint ő. Ők azok, akik már a kezdetektől fogva megfogtak  és hogy miért? Azét mert ők valódinak tűnnek! Félre értés ne essék, semmi bajom az Eleanor és Louis párossal, csupán csak ők nem tudnak lázba hozni, viszont ha meglátok egy Zerrie-s képet, máris jobb kedvem lesz, és azt kívánom, hogy egyszer nekem is olyan kapcsolatom legyen, mint az övéké.
Sokan támadják Perrie-t, mert azt hiszik, hogy elveszi tőlünk Zayn-t, de ez egyáltalán nem igaz! Zayn mindig is a miénk lesz, mert ezt már számtalanszor bebizonyította. Ő mindig hozzánk fog tartozni, mert neki a legfontosabb dolog az életében a Directionerek. Lehet, hogy eljegyezte a barátnőjét, de az első helyen még mindig mi állunk, és egy barátnő sem fogja tudni elfoglalni ezt a helyet, ebben tejes mértékben biztos vagyok! 
Szóval lehet itt most támadni Perrie-t, és Zayn-t is, de egy dolgot mindig szem előtt kell tartani: Ezekkel a megnyilvánulásokkal, csak minket Directionereket járattok le, és fájdalmat okoztok nekik. Boldognak kéne lenni, mert Perrie-nek sikerült az, amiről több millió lány álmodozik éjszakánként: Mrs. Malik lesz.....One Direction feleség lesz!


2 megjegyzés:

  1. Sírok..... Sokat.....
    Gyönyörűen leírtad a véleményed, amivel nem mellesleg teljessen egyetértek.
    Igazad van mindenben! Soha egy rossz szavam nem volt hozzájuk, Sophiának is írtam hogy ne szomorodjon el, mert aki igazai Directioner az elfogadja őt, és boldog hogy Liam vele találta meg a boldogságot.
    Eleanor és Louis. Eleanor gyönyörű, Louis meg vicces. Imádom a párosukat, ne kérdezd miért, de mindig reménykedem hogy majd ha egyszer nagy kislány leszek, lesz egy Louisom!
    Zerrie. Olyan boldog voltam, hogy az leírhatatlan. Facebookra kiirtam az eljegyzésüket és mindenki hülyének nézett, hiszen két olyan ember házasodik össze, akikhez semmi közöm.
    Na igen, van aki ezt hiszi.... De nekünk igenis van közünk Zaynhez és Perriehez! Mert mi szeretjük őket, mi felnézünk rájuk és az életünket jelentik!

    Bocsánat, hogy itt és így jött ki belőlem....
    Felnézek rád, amiért ezt így leírtad, csak gratulálni tudok
    Hozz részt hamar! ;)
    ZoZi♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, és képzeld most én is bekönnyeztem, ahogy elolvastam a te véleményed, és egyáltalán nemzavar!:)Örülök, hogy van valaki, aki nem bántja Perrie-t, és semelyik barátnőt:)
      És igen, nekünk mindig lesz közünk Zerrie-hez, és az egész One Directionhoz, mert tényleg sokat jelentenek nekünk, és mi is nekik, ebben biztos vagyok:')

      Törlés