2013. május 12., vasárnap

Díjak^^



Sziasztok, most kivételesen nem új résszel jöttem, hanem kaptam két díjat*--*
Annyira örülök, hogy értékelik/értékelitek az írásom^^ Most tökre feldobtátok az eddigi rossz napom:D

Szóval, köszönöm a díjakat DreamerGirl -nek és smile-girl.:))) -nek!!:)) 




Szabályok:
1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/ visszajelölés)



1.) 
1. két fiú testvérem van 
2. holnap lesz a szülinapom^^ 
3. utálom, hogy néha elgondolom, hogy hogyan lesz egy-egy rész, de nem tudom olyan jól megfogalmazni végül:S 
4. nagyon érzékeny vagyok, főleg, hogyha a külsőm miatt kritizálnak vagy szólnak be 
5. jövőre fogok érettségizni, ha minden jól megy 
6. anyum néha Garfield-nak szokott hívni, mert van hogy felkelek, eszek, filmezek és alszok:'D 
7. a példaképem anyukám és Demi Lovato!:) 
8. a szüleim még 9 éves koromban váltak el 
9. mostanság már nem nagyon szoktam gépezni, helyette  kisöcsémmel focizok vagy nagyimnál vagyok 
10. szeretem szívni a bátyám haverjainak a vérét, főleg hogyha beszólnak az 1D-re:'D 
11. az osztályunkba csak én szeretem az 1D-t 

2.) Először DreamerGirl kérdései:) 

-Hány részesre tervezed a blogodat? Ezt még nem tudom, de már nem olyan sokra:) Legfeljebb 20, de lehet, hogy már annyi se, de lehet, hogy még több...Passz:)
-Van olyan film/zene amin sírtál? Ha igen, melyik? Mivel érzékeny vagyok, így sok film volt ami megsiratott (de a Titanic, az valahogy soha!), és zene is volt, de így most hirtelen nem jut eszembe:/ De az biztos, hogy az 1D videónaplóin bekönnyeztem:)
-Milyen suliba jársz? kereskedelmi szakközép 
-Van kedvenc blogod? Ha igen melyik? nem nagyon van, ugyanis nem nagyon szoktam blogot olvasni, vagyis inkább csak olyanokat olvasok, amiket már befejeztek az írók:)
-Melyik számot hallottad utoljára? Demi Lovato ft. Cher Lloyd - Really Don't Care
-Mi/ki inspirál az írásban? valamikor csak egy zene, egy film, vagy ép a srácokról, egy kép vagy videó, mikor mi:)
-Hogyan lettél directioner? Húú, hát először 2011 nyarán halottam róluk, amikor egy blogot olvastam, és akkor utánuk néztem egy kicsit. Megnéztem az X Factor-os fellépéseiket, a videónaplóikat, és egyre jobban szimpatikusabbak lettek, és tetszett bennük az, hogy nem adták fel az álmaikat, mind az öten tettek azért, hogy bekerüljenek az élő show-ba. Ők tényleg sokat küzdöttek azért, hogy elérjenek oda, ahol most vannak, és ha bárki lemeri szólni őket, akkor csak annyit tudok mondani annak az illetőnek, hogy: "Először járd végig azt az utat, amit ők, és fogadni mernék, hogy te már a felénél feladtad volna!". Szóval ahogy kijött a WMYB folyton csak azt hallgattam és anyumnak is felvázoltam, hogy egyszer találkozni foguk velük, amin persze jókat nevet a mai napig, de egyáltalán nem bántam meg, hogy megismertem őket és örülök, hogy Directioner lehetek!!:)
-Mivel szeretnél foglalkozni felnőtt korodban? nem tudom még, ezen annyira még nem gondolkoztam, inkább csak az számít, hogy boldog legyek:)
-Mikor van a névnapod? augusztus:)
-Van valami furcsa szokásod? Ha igen mi? Általában egy videónál először a komikat szoktam elolvasni és csak utána döntöm el, hogy megnézzem-e vagy sem:'D lehet hülyeség de ez van.. és még persze van egy csomó, de azokat inkább nem kezdem el sorolni 
-Tumblr vagy weheartit? WeHeartIt<3


És akkor most smile-girl:))) kérdései:)

1. Mi a kedvenc állatod? nem tudom, nincs külön kedvencem 
2. Honnan szoktál fényképeket tölteni? WeHeartIt-ről:)
3. Kedvenc márka? nincs
4. Megrendelted a directioner Popcorn számát? nem, mert szerintem felesleges lenne, mert újakat már úgysem tudnának benne mutatni vagy mondani, mert mindent tudunk róluk.
5.Mi az a dolog amire régóta vágysz? hogy egyszer kijussak Londonba:) 
6. Hány legjobb barátod van?  most vesztettem el, de azt hiszem van másik akire számíthatok bármikor és bármiben:)
7. Tudsz /Szeretsz énekelni? Szeretni szeretek, de sajnos nem tudok:S De azért a családomat szoktam kínozni ezzel:D
8. Kedvenc dal a 1D-től? mindegyiket imádom, de ha nagyon választani kell akkor, Kiss You, One Way Or Another, TheyDon't Know About Us, Tell Me a Lie, She's Not Afraid
9. Írd le a három kedvenc előadód. Demi Lovato, Selena Gomez és Little Mix
10. Voltál már One Direction koncerten? Sajnos nem, és nem is fogok:( Igaz nagyon szeretnék eljutni, és találkozni velük, de sehogy nem tudok/tudnék, mert a jegyek nagyon drágák, plusz a szálloda meg az odautazás meg stb. 
11. Mit szeretsz jobban? Adni vagy kapni? Nem is tudom, azt hiszem is-is:D örülök, hogyha látom az illető arcán, ha örül annak amit kap tőlem, főleg barátnőmén amikor megleptem egy, egy 1D-s cd-vel, bár ő nem szereti őket, de azért kapta azt tőlem:'Dxd 


Sajnos, az utolsó két feladatot már nem tudom teljesíteni, mert nem nagyon szoktam blogokat olvasni, és remélem nem haragudtok érte:)

Még egyszer nagyon köszönöm a díjakat, nagyon örülök nekik, és ha minden jól megy, holnap már hozom is az új részt!!:P


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése