2013. október 5., szombat

Nem megy!

Nem tudom, hogy van-e még itt olyan személy, aki beszokott nézni ide, de ha van, akkor annak nagyon örülök!:)
Kivételesen nem résszel jöttem, hanem egy szomorkás hírrel. 
Elakadtam!
Nem tudok írni!
Sajnálom!
Annyira sok minden folyik most körülöttem, hogy nem tudom hova kapjam a fejem. Imádom a blogot, de jelenlegi lelkiállapotomba nem tudom a részeket megírni. 
Most vagyok abba a részbe, ahol már csak pár rész van hátra, és nem visz rá a lélek, hogy megírjam. Nem akarom, hogy vége legyen! 
Emellett pedig családi gondjaim vannak, ami persze nem nagy dolog, de mégis engem érint a legérzékenyebben. Nem akarom, most ezt mind ide zúdítani, de a lelkiállapotom nem olyan, hogy most ezzel tudjak foglalkozni. Sajnálom! 
Ígérem, amint jobban leszek, akkor egyből jövök a részekkel, de az nem tudom mikor lesz. Lehet, hogy csak pár nap, de lehet, hogy 1-2 hét....gőzöm nincs. Jelenleg az a legfőbb célom, hogy rendbe szedjem maga, mind lelkileg, mind testileg, és ez nem megy olyan gyorsan, mert ha egy lépést teszek előre, akkor jön valami, ami miatt 2 lépéssel vissza esek szóval.....Próbálok igyekezni, és tényleg nagyon sajnálom! Tudom, hogy nem sok olyan blog van, ahol ennyi problémája van egy írónak, és én sem terveztem így, de ez hirtelen jött, és nem voltam rá felkészülve.
Sajnálom!



1 megjegyzés:

  1. Jajj drágám!
    Annyira sajnálom, akármi is történt...
    A fő napirendi pont az hogy jobban légy és csak utánna következik a blog és egyéb dolgok!
    Mindig repesve várom a következő részt, de jelenelg fontosabb a te lelki- és testi állapotod!
    Gyógyulgass és ne nyuktalankodj, én megvárlak!
    Nem szeretném hogy vége legyen, bár egyszer mindennek vége szakad... Faith és Niall az életem részsévé vált!
    Love and kiss: Zozi
    Ha bármi van szívesen segítek! Itt megtalálsz: http://princesszozi.blogspot.hu

    VálaszTörlés