2012. augusztus 17., péntek

31. A levél

Sziasztok:D itt lenne az új rész:D igaz már fel akartam rakni hamarabb, de valahogy nem úgy jött kis az időmből=/ és kezdtem egy új blogot:) az első rész már ott is fent van, szóval nézzetek be és KOMIZZATOK!! http://dodoandhazza.blogspot.hu/

Kaptam egy díjat, amit köszönök szépen Kinga -nak:)♥


1.Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
1. Szeretek zenét hallgatni, és írni
2. Barna hajam és barna szemem van:)
3. 2fiú tesóm van:o
4. Általában a részek meg vannak írva előre.
5. A semmi közepén lakok egy sz*r faluba
6. Kevés barátom van, de tudom, h rájuk bármikor számíthatok
7. Kedvenc sportom a foci^^ , és a görkorizás
8. Egyszer szeretnék kijutni Londonba(igaz angolul nem nagyon tudok, de sebajxD)
9. Most kezdem a 11.-ik osztályt
10. Imádom a csokit*-*
11. A példaképem: Demi Lovato*-*

 2. A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
1.Mi a kedvenc számod? jelenleg Tone Damli ft. Eric Saade - Imagine imádom♥
2.Mi a kedvenc filmed? Project X
3.Ki a pasi ideálod? nincs, de ha választani kéne akk Niall Horan*-*
4.Mi a kedvenc városod? Miskolc, Pest
5.Mióta írsz blogot? tavaly szeptemberbe kezdtem el:)
6.Ki a kedvenc énekesed/énekesnőd? Selena Gomez, 1D, Cher Lloyd, Rita Ora, Eric Saade, JB
7.Hány nyelven beszélsz? elméletileg 2(magyar, angol), de néha már én se vagyok benne biztosxD
8.Mi a kedvenc gyümölcsöd? eper
9.Hány éves vagy? 16
10.Balaton vs. Tenger? tenger, de a Balatont is imádom:D
11.Várod a sulit? igen, de csakis az osztály hülyesége miatt:D másért nemxd

3.11 kérdést kell feltenni a jelölteknek! 

4. 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés) 

Hú hát, ezt a kettőt sajnos nem tudom megcsinálni, ugyanis ritkán olvasok blogokat, és szerintem mindenki nagyon ügyesen ír, és így nem szeretnék senkit megjelölni:) remélem nem baj:)

Köszönöm még egyszer a díjat, és itt lenne az új rész:) Jó olvasást I hope you like it!♥




Lily szemszöge:


Telefonom halk csörgésére keltem fel. Gyorsan kikaptam párnám alól és kinyomtam, mielőtt még Selena felébredne. Vidáman keltem fel és mentem a fürdőbe elvégezni reggeli teendőimet, utána pedig a gardróbba indultam. Felkaptam egy fekete fehérnemű szettet, egy sima farmer rövidnadrágot, egy csíkos toppot, és hozzá egy lapos balerinát. Fülembe raktam egy epres fülbevalót, nyakamba pedig a hozzá illő nyakláncot. Szemem kihúztam, hajam kiengedve hagytam. Miután kész lettem átmentem Bella szobájába. Kopogtam, de nem válaszolt, ezért benyitottam.
-Hahó, Bella! - szóltam, de semmi. Ágya be volt vetve, gondoltam a fürdőbe lesz, így besétáltam oda, de ott sem volt. Ahogy sétáltam ki, a szemem megakadt valamin, az ágyon. Közelebb lépkedtem hozzá, majd leültem a szélére, és a kezembe vettem a kis borítékot, amin a nevem állt. Lassan olvastam, s mire a végére értem, már majdnem sírtam. Nem lehet, hogy elment. A levelet visszaraktam a borítékba, majd azt kezembe fogva indultam le a lépcsőn. A konyhából hangokat hallottam, így a falhoz simulva füleltem. Tudom nem lenne szabad, de kíváncsi lettem.
-Nem tudom, mi lesz vele. - hallottam Bella nagyijának hangját
-De Katie, mi a baj? - szólalt meg Mandy
-Mandy, Brian, én meg fogok halni! - mondta ki a szavakat Katie, rám pedig még jobban rám jött a sírás
-Mi? Ezt hogy érted? - szólt zavartan Brian
-Egy gyógyíthatatlan betegségem van, és maximum két hónap, de lehet, hogy csak egy hetem van. - kezdett el szipogni, én pedig nem bírtam tovább
-Katie nagyi! - szaladtam oda hozzá, és hátulról megöleltem - Mond, hogy nem igaz!
-Liliana drágám! - fordult meg - Nem lett volna szabad hallanod. - rázta fejét
-Mond, hogy nem igaz! Nem hagyhatod itt te is! Kérlek! - sírtam még jobban
-Sajnálom kicsim. Isten akarata ez. - törölte meg szemem
-Lily, nem lett volna szabad hallgatóznod! - ripalt rám Brian
-Nem titkolhatjátok sokáig! - néztem rá, majd a már síró Mandy-re - Mennem kell! - töröltem meg szemem, majd kirohantam a házból. Szaladtam ahogy csak bírtam. Egy régi barátra volt szükségem, így Chaz-hez szaladtam. Ahogy odaértem Justin nyitott ajtót.
-Lily, mi történt? - rémült meg. Tudtam neki nem mondhatom el.
-Bella! - borultam nyakába
-Mi van vele? - tolt el magától
-Nincs itt? - néztem rá
-Nem, miért lenne? - értetlenkedett
-Elment. - hajtottam le a fejem
-Mi? Miért? Hova?
-Az elmúlt egy hét!
-El kell mennünk érte!
-Felesleges lenne! Csak egyetlen egy személy tudná őt visszahozni! - néztem rá
-Niall. - nézett maga elé, én pedig bólintottam - Megvan! Mondd meg neki, hogyha visszaakarja hozni Bellát, legyen a reptéren 2órán belül. A magángépemmel elmehet érte, és visszaérnek estére. - nézett rám komoran
-Tényleg? Uram isten Justin. Te vagy a legjobb! - öleltem meg jó szorosan
-Semmiség, hisz miattam van ez az egész. - rántott vállat
-Ne okold magad! De én sietek, majd beszélünk. Szia! - intettem és megint szaladni kezdtem. A tüdőm szúrt, levegőt is alig kaptam, a cipőm törni kezdte a sarkam, de kb fél óra múlva már a szálloda liftjében álltam. Térdemre támaszkodtam és így próbáltam friss oxigénhez jutni, majd a lift pittyegése jelezte, hogy felértem a 6.-ik emeletre. Egyből az ajtójuk felé szaladtam, és elkezdtem először kopogni, majd dörömbölni rajta. Mocorgást hallottam bentről, de nem hagytam abba.
-Ki a fasz dörömböl ilyenkor? - kiabált morcosan Zayn
-Biztos rajongó! - kiabált Louis is
-Basszus nyissátok, már ki ezt a retkes ajtót! - kiabáltam, a zár egyből kattant és Hanna meglepődött arcával találtam szembe magam
-Szia Lily! - mosolyodott el, de most nem érdekelt, egyből betrappoltam az előszobába, ahol mind az öt fiú ült, és mindannyian rám kapták tekintetüket, amikor eléjük álltam.
-Lily?! Te dörömböltél? - állt fel Zayn és elindult hozzám
-Ne most! - löktem el magamtól - Mondjátok csak most boldogok vagytok? Elértétek a célotokat! Gratulálok! - emeltem fel a hangom
-Miről beszélsz? - értetlenkedett Louis
-Belláról!
-Mi van vele? - szólt egyszerre Harry és Niall
-Miért kelletett nektek folyton szekálnotok? Mondjátok miért? - kezdtem el sírni
-Lily, picim, mi történt? - ölelt át Zayn
-Ez történ! - dobtam le eléjük a levelet, és leültem a kanapéra. Liam fölkapta, kibontotta és hangosan olvasni kezdte:

Kedves Lily:

Mikor ezt a levelet olvasod én már valószínűleg New York-ban leszek. Igen, jól látod. Hazajöttem! Lehet, hogy most gyengének tartasz, hogy megfutamodok a probléma elől, de már nem bírom. Nem bírom tovább, ahogy Zayn-ék folyton megaláznak, és szekálnak. Eddig tűrtem, de már nem megy, főleg, úgy hogy tudom, hogy igazuk van. Magamnak köszönhetek mindent, hisz én rontottam el. Ha nem engedtem volna Justin-nak....Szeretem Niall-t tiszta szívből, és ezt Te és Selena tudjátok a legjobban. Eddigi elkövetett hibáim közül ezt bánom a legeslegjobban. Talán ha nem történik az egész, akkor talán még most is együtt lennénk Niall-el, talán együtt készülnénk az estére, de túl sok a talán.
A borítékban találsz egy nyakláncot. Légyszíves add oda Neki, és mond meg neki, hogy mindennél jobban sajnálom, és hogy akárhogy utál, én még mindig ugyan úgy szeretem. 
Emlékszel, amikor Hannával megígértétek, hogy segítettek Sely szülinapi bulijának szervezésében? Sajnos az elmaradt, de a buli az nem. Egy hét egyedüllét során - hisz Selenával ti se nagyon foglalkoztatok velem - sikerült mindent megszerveznem, a ma estével kapcsolatban. A címet nem mondom el, legyen meglepetés nektek is. Mivel tudom, hogy elfelejtkeztetek a buliról, így ruhátok sincs, ezért nézz be a szekrénybe. Találsz ott három csomagot, Selenának, Hannának, és Neked címezve. Ezeket tőlem kapjátok búcsúajándék gyanánt. Remélem tetszeni fognak, mind a ruha és a buli is. Fél hétre készüljetek el, és a sofőr majd a szálloda előtt fog várni rátok. 
Sajnálom, hogy pont ma léptem le, de így is Boldog Születésnapot kívánok Selenának, és remélem nem fog haragudni rám. Köszönök mindent. Szeretlek Tieteket.

                                                                                                      Bella xX

U.I.: Jó bulizást, és találkozunk nyár végén! - fejezte be Liam az olvasást

-Én vagyok a legrosszabb barátnő a világon! - kezdtem újra sírni. Fejem térdemre hajtottam.
-Ne hibáztasd magad! - simogatta Zayn a hátam - Nem a te hibád!
-Igazad van! - néztem rá, szemem megtöröltem - A Te hibád! - böktem mellkasára
-Nem, ez közösen, miattunk van! - szólalt meg Louis, a többi fiú csak bólogatott
-Miért nem említette tegnap? Francba is! - állt fel dühösen Harry és az ablakhoz sétált
-Ezt hogy érted? - nézett rá értetlenül Liam
-Tegnap miután leléptem, vele voltam. Véletlenül összefutottunk, és nem volt szívem egyedül hagyni. - fordult felénk, hátával az üvegnek dőlt - Semmi jelét nem adta, hogy el akar menni.
-Beszélnem kellett volna vele! - támaszkodott Niall a térdére, közbe egyik kezével a borítékért nyúlt, és a benne lévő nyakláncot a kezébe csúsztatta
-Most mi lesz? - szólalt meg szipogva Hanna
-Senki nem tudja visszahozni, csak egy valaki! - néztem végig rajtuk, mire mindannyian a szőke srácra kaptuk tekintetünk
-Niall, neked kell visszahoznod! - szólt rá Louis és Liam
-Jó, de hogy? Repülő ki tudja hogy megy, meg jegy se biztos, hogy lesz! - állt fel és idegesen kezdett el járkálni előttünk föl s alá.
-Igaza van! Ha el is tudna menni, nem biztos, hogy a bulira visszaér! - rázta a fejét Harry
-Én tudom a megoldást, de nem biztos, hogy tetszeni fog. - néztem Niall-re, mire megállt velem szembe - Menj el a reptérre, és ott fog várni egy gép. Pontosabban egy magángép. Justin gépe. - suttogtam az utolsó mondatott
-Nem! Az teljesen kizárt, hogy én annak a gépével menjek! Miatta van minden! - csapott dühösen az asztalra
-Mást nem tudsz tenni! - kiabált rá Harry
-Nem! - szögezte le
-Beverted a képét, és most segíteni próbál, inkább hálás lehetnél neki! - kiabált Louis is
-Hálás?! Most ugye csak szívatsz?! - fordult felé a szőke srác
-Az isten szerelmére Niall James Horan! - pattant fel mérgesen mellőlem Zayn - Elvonszolod a nagy segged a reptérre, felülsz a gépre és visszahozod El-t! - állt meg vele szembe. Az ír srác nem szólalt meg csak lehajtotta a fejét, majd halkan megszólalt:
-Mi a lakásának a címe? - nézett fel rám, arcomra egy nagy mosoly ült, felálltam és jó szorosan megöleltem.
-Ez a beszéd! - jöttek a többiek is és mindannyian egy emberként öleltük meg
-Lily, mennyi időm van még kiérni? - tolt el magától Niall
-Ja igen. Kb 45perced.
-Akkor gyerünk! - tolta Harry az ajtó felé
-Hé kocsikulcs is kéne! - fordult vissza, mire Lou már dobta is neki
-Sapka, szemüveg, a biztonság kedvéért! - nyújtotta felé Zayn
-Címet SMS-ben küldöm.
-Bella nélkül vissza ne merj jönni! - fenyegette meg Hanna ás Liam
-Sok sikert! - öleltem meg még utoljára
-Majd jövünk! - intett, majd kilépett az ajtón
-Nyugi, minden rendben lesz! - ölelt át hátulról Zayn, és egy csókot nyomott nyakamra
-Remélem is. - suttogtam, még mindig az ajtót nézve.
-Akkor szerintem mi mehetünk is vásárolni! - csapta össze tenyerét Harry
-Haver, most komolyan ez a legfontosabb? - szólt rá Liam
-Öcsi nem akarok senkit megijeszteni, de este buliba megyünk! Egy szülinapi buliba! Ahova szokás ajándékot is vinni! - nézett hülyén a többiekre
-Basszus, nem vettünk semmit! - hüledezett Lou
-Akkor mi magatokra hagyunk titeket! Jó vásárlást! - fordultam feléjük vigyorogva
-Mi? És ti? - szólt Zayn
-Mi már megvettük neki! - nyújtotta rá a nyelvét Hanna
-És nekünk a ruhákat meg kell nézni! Úgyhogy sziasztok! - nyomtam egy csókot Zayn szájának a sarkába, a többieknek intettem egyet, majd Hannát magam után húzva elhagytuk a lakosztályt. Gyalog mentünk, mivel két kocsi volt bérelve nekik, egy amivel Niall ment el, a másik meg biztos kell a többieknek a vásárláshoz, úgyhogy nem maradt más választásunk. Az utat egy óra alatt megtettük, mire odaértünk Selena nem volt otthon szerencsénkre.
-Anya, apa?! - lepődtem meg a konyhába érve
-Liliana drágám! - ölelt jó szorosan magához anya
-Ti hogy-hogy itt? - néztem rájuk értetlenül
-Bella hívott minket Selena szülinapi bulijára. - mosolygott
-Ti is tudtátok? - álmélkodtam
-Persze! - bólintott apa, én pedig furcsán fordultam Hanna felé
-Izé, apa, anya, Katie nagyi ő itt Hanna Walker. Hanna ő itt az anyukám Carley, az apukám Bob, és Bella nagyija Katie. - mutattam sorba rajtuk
-Jó napot! - mosolygott félénken a mellettem álló lány
-Tegezz nyugodtan! - ment anya oda és őt is megölelte
-Mandy beszélhetnénk? - néztem rá erőteljesen
-Miről? - mosolygott rám
-Csak Selena ajándékáról. - böktem fejemmel a nappali felé
-Persze. - indult el előttem - Na mond! - nézett rám, én pedig kihúztam a hátsókertbe és a nyílászárót is behúztam - Mi az? Miért kell ennyire kijönni?
-Mandy van egy jó és egy rossz hírem! - néztem rá félve
-Mi? - nézett rám értetlenül
-Inkább ülj le először! - toltam egy szék felé - Szóval...izé öhmm...Bella...öhmm haza ment! - mondtam ki gyorsan, mire Mandy kidüllesztett szemekkel nézett rám
-Hogy mi? - hangja vagy 2oktávval magasabban csengett
-Hajnalba lelépett, hagyott egy levelet, de a jó hír az, hogy Niall elment érte, és visszahozza! Remélhetőleg. - suttogtam az utolsó szót
-Uram isten. De miért? Vagy hogy? - kezdett el könnyezni
-Hosszú, majd elmondja! De légyszíves Katie-nek ne mond! Annyit elég tudni mindenkinek, hogy Niall-el van! Rendben? - néztem rá könyörögve
-Persze! Köszönöm, hogy elmondtad nekem! - ölelt meg mosolyogva - Na gyere menjünk, be, aztán lassan lehet készülődni, az estére. - kacsintott majd besétáltunk
-Hanna, akkor jössz? - böktem az emelet fele, mire csak bólintott
-Hova mentek? - nézett rám összeráncolt szemöldökkel anya
-Készülődni! - forgattam szemem, majd gyorsan beszaladtunk a vendégszobába, ahol Bella az elmúlt egy hétbe "lakott".
-Milyen ruhákról írt? - nézett rám értetlenül a szőke lány
-Nem tudom. Valami szekrénybe vannak, azt írta. Szerintem ebbe lesz! - böktem fejemmel, az ággyal szemben lévő szekrényre. - Nézzük meg! - indultam el felé, majd kinyitottuk azt. Tényleg itt volt három becsomagolt valami. Elvettük mindegyiket, rá raktuk az ágyra, majd azt amelyiken a saját nevünk állt, lehúztuk róla a cipzárt.
-Uram. Isten. - suttogtuk egyszerre Hannával. A kis 'csomagba', amin az én nevem állt, egy erős rózsaszínű, kicsit húzott ruha volt, hozzá egy krém színű kis táska, egy óra, egy pár fülbevaló, egy karkötő, és egy gyűrű, plusz egy körömlakk. Az ékszerek mind aranyból voltak. A cipős doboz után nyúlva levettem róla a tetejét, és elém tárult egy csodás fehér magassarkú cipő, aminek az orrán virágok helyezkedtek el. El sem hiszem, hogy ezt kaptam tőle.
-Lily. - nyögte ki nagy nehezen a mellettem álló lány, mire felé fordultam, és a kezében tartott egy csillogó, nyitott orrú magassarkút. Jobban megnéztem az ő ajándékát is. A ruha ugyan olyan volt, mint nekem, annyi különbséggel, hogy az övé halvány rózsaszínben pompázott. A táskája tört fehér színű kézi táska volt, hozzá gyöngyös karkötők, és egy Swarovski gyűrű, amihez egy fülbevaló is járt. Pluszba egy a ruhájához illő rúzs, és egy matt fekete körömlakk.
-Hanna! - nyögtem én is, egymásra néztünk és mindketten egy hatalmas sikításban törtünk ki.
Brian és apa szaladva jöttek fel hozzánk, mivel azt hitték, hogy valami baj történt, mire mi csak hangos nevetésbe törtünk ki, és kizártuk a szobából őket. Az órára néztünk ami már fél tizenkettőt mutatott, így lementünk ebédelni.
Amint kiderült Selly-t a menedzsere hívta el, hogy mi had tudjunk normálisan elkészülni. Nem mondom Bella aztán mindent jól megszervezett. Az ebéd jóízű elfogyasztása után, Hannával visszamentünk a szobába, lefeküdtünk az ágyra, és úgy néztük a plafont.
-Rosszul érzem magam. - suttogta alig hallhatóan
-Ugye nem fogsz hányni? - néztem rá félve
-Nem úgy te hülye! - ütött rám egy párnával - Ez az egész. Bellát magára hagytuk, egyedül szervezett meg mindent, és ilyen ajándékot kapunk tőle!
-Tudom, én is. - húztam el a szám - Mi lenne, ha mi is meglepnénk valamivel? - néztem rá kíváncsian
-Mire gondolsz? - szűkítette össze szemeit
-Mondjuk, ha vissza jön, akkor elvihetnénk vásárolni, vagy csak úgy simán meglepjük. Na? - haraptam alsó ajkamba.
-Nagyszerű! - tapsikolt - Remélem, Nialler-nek sikerül visszahoznia!
-Rajta múlik minden! - dörzsöltem meg szemeim - Na jó, inkább kezdjünk el készülődni! - álltam fel nagy nehezen, gépem bekapcsoltam, és indítottam el zenét, kicsit hangosabban a szokottnál, és Hannával kezdetét vette a buliba készülődés.....


8komi és jön az újabb rész!:)

9 megjegyzés:

  1. Sziaa!nagyon tetszett az új rész!:)imádtam♥ remélem Niallnek sikerül visszahoznia!ahh és megint minden happy lenne..:DD várom már azt a részt!♥
    az új blogodat is olvasni fogom most már:)remélem azért ezt a blogot nem fogod hanyagolni..:/sok sikert! puszi♥

    VálaszTörlés
  2. Ú nagyon jö lett:)remélem Niall-nek sikerűl visszahoznua Bellat:3

    VálaszTörlés
  3. Jó rész lett :)) siess a következővel és Niall hozza vissza Bellát :)) xxx-R

    VálaszTörlés
  4. Annyira imádom az egész blogot ! *-* Mindig alig várom a folytatást. *-*

    VálaszTörlés
  5. Úristeeen!rohadt jó lett mint mindig;)imádom a blogod!♥GRAT hozzá!remélem még rengeteg részt olvashatok Tőled!
    U.i.:a másik blogod is nagyon jó:)

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó lett;)siess a kövivel!:)

    VálaszTörlés
  7. nagyon jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó!

    VálaszTörlés
  8. *rva jó rész lett ez is!a másik blogod is nagyon bejön!várom a folytatást mind a kettőn!:D

    VálaszTörlés
  9. nagyon szépen köszönöm:) és örülök h a másik blogom is tetszik^^

    VálaszTörlés