2012. február 28., kedd

24. Első klip

Sziasztooook:D az előző részhez nem kaptam meg a 7komit:( de azért most meghoztam a kövi részt úgyis itthon vagyok és gondoltam felrakom:D remélem tetszeni fog és hogy ehhez kapok sok komit:D  lehet hogy az eleje kicsit zavaros lesz de idővel kifog derülni kiről van szó:D
I hope you like it!♥




Justin szemszöge:


-Haver! Miért nem mondtad legalább neki el? - szólt egy hang a hátam mögül
-Elmondaná neki. - intettem még egyet Selenának, majd bezártam az ajtót és megindultam a szobámba, unottan dobtam le magam ágyamra.
-Jobb magadat kínozni? - jött utánam legjobb haverom
-Nem kínzom! Túlteszem magam rajta és beletörődök. - rántottam vállat. Igaz ezeket a szavakat még én magam sem hittem el.
-Látom! Te épp vidáman zenélsz, dalokat írsz, hülyülsz és nincs semmi bajod. - gúnyolódott
-Baszki Ryan befejeznéd? Mit tudnék csinálni? Barátja van! Szeretik egymást! Nem fogok közéjük állni! - ültem fel mérgesen, ölembe vettem laptopom és életre keltettem, majd felléptem twitterre.
-Nem is azt mondtam. - tartott egy kis hatásszünetet - Chaznek se mondod el igaz? - nézett ki az ablakon, majd rám
-Igen. És ugye te se mondod el senkinek? - néztem rá könyörögve
-Számíthatsz rám haver! - veregetett hátba
-Kösz Busty. - mosolyodtam el, közbe megakadt a szemem egy poston:

               BelleElla: @justinbieber köszönöm szépen:)♥ nagy leszek meghálálom:D

Mosolyogva olvastam el, közbe mégis rosszul éreztem magam. Merengésemből a srácok kiabálása hozott vissza. Lecsuktam gépem, magamra festettem egy vigyort és Ryan kíséretében le mentem....


Ella szemszöge:

Sajnos a fiúknak hamar menni kelletett, ugyanis egy interjú várt rájuk az első klipjükkel kapcsolatban, ami holnap jelenik meg. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz, ők pedig izgulnak, hogy a rajongóiknak hogy fog tetszeni. Próbáltam biztatni őket, hogy nem lesz semmi baj, ami nagyjából jót tett nekik.
Lilyvel a "szobánkba" fekszünk és nézzük a tv-t, amibe valami nagyon gagyi film megy, így csak bámuljuk a plafont és gondolkodunk.
Lena már rég visszatért Justinéktól, egy kis süti társaságában, és most épp telefonál már vagy 10perce a fürdőbe. Tuti valami fiú van az ügybe.
-Segítenetek kell! - szaladt be a szobába Lena
-Mit? Miben? Hol? - pattant fel Lily
-Randim lesz és nem tudom mit vegyek fel. - hajtotta le szégyenlősen a fejét
-Randi? Kivel? - másztam ágyam szélére
-Egy fiúval. - pirult el
-Azt valahogy gondoltuk. - nevetett Lily - De mi a neve?
-Taylor. - suttogta
-Lautner? - kérdeztem rá. Selly csak aprót bólintott, mi Lilyvel pedig hangos sikításba kezdtünk. Tudni kell mindketten nagy Twilight rajongók vagyunk.
-Hülyék vagytok! - nevetett Lena - Segítettek akkor? - nézett felváltva ránk.
-Még szép! Nyomás fürdeni, mi kikészítjük a ruhád. - toltam be a fürdőbe
-Akkor gyerünk! - indultunk a gardróbba Lilyvel. Sokat civakodtunk, míg végül a tökéletes szettet sikerült előállítani, addigra Lena is kész lett a fürdéssel. Utána Lily sminkelte, én pedig a haját csináltam, majd szép lassan rákerült a ruha, a cipő és a kiegészítők is.
Pont időbe, mert csengettek és ő már szaladt is. Lilyvel az ablakból figyeltük őket, nem mondom elég fura volt élőbe látni Taylor Lautnert, de megkel hagyni elég jó pasi és Selenával jól össze illenek...

                                       *  *  *  *  *  *

-Ez nagyon jó ötlet! Ha bármiben segíthetünk szóljatok! - mosolygott Mandy miután neki is felvázoltam a tervem a bulival kapcsolatban - És tudjátok az ár most nem lényeg, csak az hogy Sellykémnek ez legyen a legjobb szülinapja. - szipogott egyet
-Hé Mandy mi a baj? - öleltem át félkézzel
-Az én kislányom felnő. Egy igazi felnőtt nő lesz belőle. - mondta elcsukló hangon
-De attól még semmi nem fog változni. Ő akkor is a kislányod marad. - mosolyodtam el
-Tudom, de akkor is nehéz. - nevetett fel
-Legalább te láthatod felnőni. - eszembe jutottak anyák. Ők sosem fognak gratulálni nekem, hogy mit csinálok, mit értem el az életbe, de legalább tudom, hogy fentről figyelnek és remélem büszkék rám.
-Jaj kicsim, nem úgy akartam. - törölte meg szemeit és felém fordult - Tudom, hogy nehéz neked, de mindig lesznek körülötted olyan emberek akik szeretnek, mint most Niall is! - mosolyodott el - Szeret téged, és biztos segít amikor Amandáékra gondolsz. - simogatta meg arcom
-Nem Mandy ebben nagyon tévedsz! Niall nem tudja, hogy nincs családom! - álltam fel az ágyról, Mandy értetlenül nézett rám - Nem akartam elmondani nekik, mert nincs szükségem arra, hogy sajnáljanak, egyedül csak Justin tudja. Senki másnak nem mondtam el és nem is tervezem. És remélem te se mondod el. Jó éjszakát! - azzal kiviharoztam a szobából és átmentem a miénkbe.
Sírtam. Már ki tudja mennyi ideje nem voltam ezen a szinten anyáék miatt. Minden nap eszembe jutnak, de tudtam magam türtőztetni, de most nem megy. Hiányoznak! Hiányzik a családi közös mozizás, a Tommal való civakodás, a Maxel való játszás és még az is hiányzik mikor apáékkal veszekedtünk. Ezeket már sose fogom visszakapni, és ez az én hibám. Ha akkor jól viselkedek, akkor még most is köztünk lennének.
-Ella mi a baj? - ült le mellém Lily, nem is hallottam hogy mikor jött be a szobába
-Hiányoznak! Nagyon! - ültem fel és megöleltem
-Tudom, nekem is! - simogatta hátam
-Miért vagyok ennyire akaratos? - toltam el magamtól - Ha nem lennék, akkor most élnének.
-Ez nem igaz! Nem a te hibád! A sors akarta így! Lehet ezzel akart segíteni.
-Segíteni? - nevettem fel kínomba - Mégis mibe?
-Kiderült kik az igazi barátaid. Azt hitted, hogy elfogunk hagyni téged de nem! Lena mindig meglátogatott a kórházba és próbált segíteni, pedig épp akkor kezdett beindulni a karriere. A kettőnk barátsága is csak megerősödött. És most itt van Niall is. Jobbat nem találnál aki ennyire szeret és te viszont szereted! - mosolyodott el. Meghatódva néztem barátnőmre. Annyira jól estek szavai, hogy el sem tudom mondani. Nem tudtam mit mondani, ezért csak megöleltem és szorosan tartottam.
-Köszönöm! - próbáltam ebbe az egy szóba bele vinni mindent, amit nem tudtam szavakkal kifejezni.
-Nincs mit! - szipogott - Na, de most már elég lesz, mert én is mindjárt sírok. - nevetett és felém nyújtott egy papírzsepit
-Igenis kapitány! - nevettem el magam - Tényleg, amúgy mi volt a baj amikor a fiúk itt voltak? Olyan csendes voltál. - ráncoltam homlokom, közbe megtöröltem szemem
-Csak elfelejtettem. - hajtotta le fejét szomorúan
-Mit?
-Selly szülinapját, és amikor mondtad, hogy bulit akarsz csinálni neki, akkor döbbentem rá, hogy én nem tudom mit adjak neki.
-Ez nem igaz, mert ezt a bulit nem csak én szervezem, hanem te is! Egyedül nem bírnék csinálni semmit. - nevettem fel - Úgyhogy, nem kell rosszul érezned magad, mert neked is adok szervezési feladatokat.
-Köszönöm. - ölelt meg.
Az este további részét végig beszéltük és éjfél fele Lena is hazajött immáron hivatalosan is Taylor Lautner új barátnőjeként. Mesélnem sem kell, hogy mekkora vigyor volt arcán, és egyfolytában róla áradozott, szép is a szerelem. Beszéltünk a srácokkal, akik szinte már beszéd közbe bealudtak annyira kifáradtak, így megbeszéltük, hogy holnap a klip bemutatása után beszélünk. A lányokkal se bírtuk sokáig, így hajnal kettő körül már aludtunk is....


                                      *  *  *  *  *  *


-Első klipükkel debütál a One Direction! A brit fiúcsapat a tavalyi Brit X-Factor-ban ismerhettük meg, ahol külön-külön indultak, de végül a mentorok döntése alapján egy csapatba rakták őket. Név szerint: Liam Payne, Harry Styles, Niall Horan, Zayn Malik és Louis Tomlinson. A fiúk mentora Simon Cowell volt, aki segítségével a 3. helyezésig meg sem álltak. A srácoknak hatalmas rajongótáboruk van, de nem csak Nagy-Britanniában, hanem egész világszerte, és most a Directionerek számára egy nagy nap a mai. Úgyhogy hölgyeim és uraim a One Direction első saját klipjét láthatjuk! - mondta a műsorvezető nő. Komolyan azt hittem, hogy soha nem fejezi be.


-Úristen ez nagyon jó lett! - szólaltam meg a videó végén
-Ők csak jót tudnak. - vigyorgott Lily
-Fülbemászó a dal. De amúgy szerintetek Niall segge nem fáj, hogy eldobták? - szólalt meg tök komolyan Lena
-Te is jóra figyelsz! - nevetett Lily. A telefonom megszólalt és ki más lehetett volna, mint a fiúk.
-Csajok Niallék azok! - tettem le a telefont az asztalra és kihangosítottam
-Heyho báránykáim! - kiabált bele Louis
-Sziasztok! - köszöntünk egyszerre
-Na láttátok a klipet? Milyen lett? - szólalt meg izgatottan Liam
-Hát...hogy is mondjam... - húzta az agyukat Lily
-Láttunk már jobbat is. - mondta érzelem mentes hangon Lena, közbe meg majdnem elröhögte magát
-Mi? Tényleg ilyen rossz lett? - szólt kétségbeesetten Niall
-Mit fognak szólni a rajongók? - beszélt inkább magának Harry, mint hogy nekünk
-Azonnal le kell szedetni és kell egy új! - mondta Zayn
-Hé várjatok! Mielőtt ilyen nagy szervezkedésbe kezdtek mondanunk kell még valamit. - szólaltam meg
-Csak ne kritizáljatok! Fájni fog a szívecskémnek. - hüppögött Louis. Mindenki felnevetett.
-Csak azt akartuk mondani, hogy - vettünk mindhárman egy mély levegőt - Nagyon jó lett a klip! - kiabáltuk bele a telefonba
-Hogy az a...-kezdet bele Zayn
-Áúúú....- nyavalygott Louis
-Ezért még kaptok! - nevetett Liam
-Kíváncsiak voltunk, hogy mit szóltok, ha azt mondjuk nem tetszik. - kuncogott Lily
-Szívbajt hoztátok ránk. De örülünk, hogy tetszik - mondta Harry
-De, most nekünk menni kell sziasztoook - nyújtotta el a szó végét Zayn
-Faith beszélhetnénk? - szólalt meg egy kicsit félénken Niall. Ijedten néztem a lányokra, akik eltátogtak egy "minden rendbe lesz" féleséget és bementek a konyhába.
-Igen, persze.  - emeltem a fülemhez a készüléket és próbáltam leplezni az ijedségemet.
-Arra gondoltam, hogy mi lenne ha elmennénk valamerre? Csak mi ketten?! - szíven kihagyott egy ütemet, mikor meghallottam Niall félénk, dadogó hangját.
-Úgy mint egy...- kezdtem bele de félbe szakított
-Mint egy randi! Az első hivatalos randink. Benne vagy? - hangja televolt izgatottsággal
-Örömmel! - vigyorogtam
-Akkor egy óra múlva érted megyek. Szia szeretlek. - lerakta a telefont. Izgatottan szaladtam a lányokhoz - Segítsetek! - támadtam le őket
-Mi történt? - ijedtek meg
-Első hivatalos randi. Egy óra múlva itt lesz! - szaladtam a szobába
-Menj fürödni, mi kikészítjük a ruhád! - jöttek utánam nevetve

                                      *  *  *  *  *  *

-Csinos vagy! - mért végig Niall. sikerült a lányoknak szoknyát rám adni, úgyhogy új látvány voltam neki. Ezen a gondolatomon felnevettem.
-Min nevetsz? - ráncolta homlokát
-Semmin. - léptem közelebb hozzá - Hiányoztál! - öleltem át nyakát, ő vette a lapot és megcsókolt.
-Gyere menjünk! - vált el tőlem, összefonta ujjainkat és mentünk a kocsihoz. Kinyitotta az ajtót nekem majd ment a saját oldalára, én addig bekapcsoltam az övem.
-Tudom haragudni fogsz rám, de valamit meg kell tennem. - fordult felém aggódva
-Mit? - ijedtem meg. Lehet most akar velem szakítani?! Arcával elkezdett közelíteni felém, ajkaink már összeértek, amikor fogta és nyomott egy puszit az arcomra és a szememre tett egy kendőt.
-Hékás! - nevettem - Ez nem volt fair!
-Bocsi - puszilta meg arcom - De azt akarom, hogy meglepetés legyen hova viszlek. - szólalt meg kisfiús hangon
-Ez esetben elnézem - kuncogtam és már el is indultunk valamerre.....

15 megjegyzés:

  1. Muhaha...egyszerűen imáádoom *--* ♥ Jujjj nem birom már ki!!! x'DD

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jolett. *-* XD

    VálaszTörlés
  3. Úristen. Hát ez kurva jó lett. Niall olyan édes. Tisztára belekönnyeztem :DDDD Siess. És gyűljenek azok a kommentek. :DD Ezt mindenkinek üzenem :DD

    VálaszTörlés
  4. jöhet a következő!88

    VálaszTörlés
  5. Oooohhh*-* imádtam:$ justiiin:( niall milyen kis ravasz XD:DD;) nagyon jo lett;)
    Hamar kövit nyugi meglesz a 7komi;)
    Millionyipuszi<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos ilyen a történet:) nagyon köszönöm:$ pusziii<3

      Törlés
  6. Nagyon ügyi vagy és jóóó a story is:)
    csak így tovább♥♥:)

    VálaszTörlés
  7. Mikor lesz köviii rész?? :$ :)) *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha minden jól megy akk ma este már fent lesz:D

      Törlés
    2. sajnálom de nem tudom ma felrakni a részt, mert most értem haza és hulla vagyok:s nagyon sajnálom szóval holnap már tényleg felrakom:)

      Törlés