2012. február 19., vasárnap

23.

Heyhooooo kedves olvasóim:D végre itt lennék az új résszel:D sajnálom h ennyit kelletett rá várni=/ de most hoztam nektek egy nagyon hosszú részt:D igaz szerintem unalmas lett de a döntést rátok bízom;) és nagyon szépen köszönöm a komikat az előző részhez^^ nagyon jól esik olvasni h tetszik nektek:D de nyugodtan írhattok olyat is hogy szerintetek min kéne változtatnom, meg ha esetleg valakinek nem tetszik valami szereplőkkel vagy valami:D szívesen fogadom a kritikákat:D
most 7-8komi és jön a kövi rész;)

I hope you like it!♥




3 nap múlva (július 4.):

Az elmúlt pár napba az ágyat nyomtam. A kis vízi csatánk a fiúkkal akció után nem kicsit lettem beteg. Az ágyból se bírtam fel kelni olyan rosszul voltam. Persze a lányok itt voltak és segítettek mindenbe, meg a srácok is próbáltak, több-kevesebb sikerrel, ugyanis náluk meg Niall lett beteg. Lehet nem kelletett volna eső közben a jéghideg vízbe lenni, de nem bánom, hogy így történt. 
Niallel azért beszéltünk nem keveset telefonon, meg Skyp-on is, de azért már hiányzik. Állítólag ő már sokkal jobban van, vagyis a hangjából ítélve. 
És majdnem elfelejtettem, Justinék is meglátogattak és boldogítottak a sok hülyeségükkel. Chazzel megbeszéltük a dolgokat, és úgy tekintünk mintha semmi gond nem lett volna, úgyhogy minden happy. 
Merengésemből a lányok hoztak vissza, hogy kezdtek felkelni. 
-Jó reggelt. - ásított Lily 
-Azt. - mondta unottan Lena 
-Mi a kaja? - ültem fel az ágyba, a lányok csak nevettek 
-Visszatért a régi Ella. - rázta fejét mosolyogva Lena 
-Látszik, hogy semmi baja. - állt meg előttem Lily - Menjünk kajálni. - indult az ajtófele. Lenával szótlanul követtük, közbe mindhárman felfogtuk hajunkat egy laza kontyba. 
A konyhába leérve nem várt meglepetés fogadott. Az asztalnál ülve ott voltak a fiúk. Az ajtóban mindhárman lefagytunk és csak bámultunk a fiúkra, akik jó alaposan végig mértek. 
-Ti hogy jöttetek be? - törte meg a csendet Lena 
-Hát...Mandy és Brian engedett be. - dadogott Harry, közbe tarkóját vakarta, és idegesen mosolygott. Válla felett átnézve meg akadt a tekintetem egy kék szempárral, aki alsó ajkába harapva mért végig. 
-Amúgy csini a pizsitek. - vigyorodott el kajánul Liam. Először értetlenül néztem rá, majd végig néztem magamon és leesett. A pizsamánk egy nagyon rövid nadrágból és egy csípő csontig érő toppból állt. A lányokkal egyszerre néztünk össze, mindhármunk arca kezdte felvenni a paradicsom színét. 
-Kérünk öt percet. - mutogattam össze-vissza és felszaladtunk az emeletre, köbe hallottam ahogy a fiúk felnevetnek. 
Gyorsan lezuhanyoztam, magamra kaptam egy fekete fehérnemű szettet, egy farmer nadrágot és egy fekete atlétát, még gyorsan elmentem fogat mosni, hajam kifésültem és ugyanúgy összefogtam mint ahogy volt. Mire végeztem már a lányok is készen voltak és a szobában vártak - jól jött, hogy van vagy 3 fürdő a házban -, mindketten szoknyában voltak. Lenán egy fekete szoknya volt fehér atlétával Lily-n egy farmer szoknya és egy babarózsaszín topp. 
-Néha te is felvehetnél egy szoknyát. - nézett rám Lena, amit egy szemforgatással elintéztem. Már ép mentünk volna le, amikor megszólalt a telefonom. A lányok mentek tovább, én pedig visszamentem az ágyamhoz és felvettem a csörgő készüléket. 
-Szia aranyom jobban vagy már? - szólt bele egy csilingelő hang 
-Szia Pattie. Igen már sokkal jobban. - mosolyogtam amit ő nem láthatott 
-Örülök neki. Egyszer átjöhetnétek a lányokkal mit szólsz? Jaj Justin nyugodj már le. - parancsolt fiára, amin jót kuncogtam 
-Örömmel megyünk. Majd még megbeszéljük. Ha nem nagy baj ide tudod adni Justint? Fontos lenne! - közbe két kar fonódott hasam köré, amitől megijedtem, majd megcsapott a jellegzetes illat és kétségem se volt, hogy ki az. Fejét vállamra hajtotta és nyomott egy puszit nyakamra, amitől végig futott rajtam egy jól eső érzés. 
-Persze. Szia és vigyázz magadra! - búcsúzott el Patt 
-Bella rég hallottam a hangod! Mizu van veled? Nem bírtad ki nélkülem igazam van vagy igazam van? - támadott le Justin nevetve 
-Igen Justin már hiányzott a hülyeséged! - kuncogtam - Amúgy most ráérsz? - váltottam komolyra 
-Igen. Miben lehetek segítségedre? 
-Selly-t kéne kicsit elhívni, mert el kell intézni valamit. - haraptam szám szélét 
-Örömmel. De mit kell elintézni? - értetlenkedett 
-Csak a szülinapjával kapcsolatban kell megbeszélni valamit a srácokkal. - néztem Niall-re és egy gyors puszit nyomtam szájára 
- Rendben. Nem zavarlak titeket, akkor 10 perc és hívom Selenát. Szia. - hangját épphogy hallottam és válaszomat nem várva már le is rakta a telefont, én meg csodálkozva néztem magam elé.
-Már hiányoztál manó. - fordított magával szembe Niall - Mi a baj? - simogatta arcom
-Justin. - fújtam ki benntartott levegőm - Olyan furcsa volt a hangja.
-Majd megoldjátok. - nyomott puszit homlokomra - Mondtam már, hogy hiányoztál? - adott puszit szám sarkába, én vigyorogva bólintottam - De én nem hiányoztam neked? - biggyeztette le szomorúan ajkait.
-Hiányoztál szőkeség. - pusziltam meg száját, de ő kapott az alkalmon és derekamnál fogva közelebb húzott magához és megcsókolt. Ajkaim egyből elnyíltak s nyelve vadtáncra hívta enyémet. Kezeim lassan felvezettem  mellkasán keresztül nyakáig, míg az ő kezei derekamat kezdte el simogatni, közbe lassan tolt hátrébb, mindaddig, amíg hátam jelezte, hogy elértünk a falig. Felszisszentem, de csókunk nem maradt abba.
Már hiányzott a csókja, az illata, az ölelése és ő maga is. Ez a három nap olyan lassan telt nélküle, igaz még csak alig járunk öt napja, de nekem egy fontos személy lett a szívembe, és ami a legjobb, hogy Mandy és Brian is kedveli őt, nagyi boldog hogy én boldog vagyok, a lányokról már nem is beszélve, szóval ennél jobb már nem is lehetne.
Levegőnk kezdett elfogyni, így muszáj volt elválnunk egymástól. Mindketten szaporán vettük a levegőt, amin csak mosolyogtunk. Bele néztem szemeibe ami elvesztem. Annyi mindent kitudtam belőle olvasni, és a mosolya az leírhatatlan. Főleg amikor kilátszanak kicsit kusza fogai, olyankor végem van.
-Le kéne mennünk. A fiúk még valami rosszra fognak gondolni. - törte meg a csendet Ő
-Akkor gyerünk. - nyomtam puszit arcára, ujjainkat összekulcsolta és elindultunk lefelé.
-Amúgy tetszett a pizsid. - súgta fülembe mikor már a nappali előtt álltunk, majd fogta magát és leült Liam mellé, én csak megráztam fejem és leültem Zayn és Harry közé a kanapéra.
-Mi tartott ennyi ideig? - röhögött Liam
-Gyereket csináltunk! - mondta tök komolyan Niall
-Látjátok én megmondtam! - kiáltott fel Louis és valamiféle táncot próbált csinálni, ami inkább hasonlított arra amikor valakit megráz az áram. A többiekkel már a hasunkat fogtuk a röhögéstől, végül Lou táncának Lena telefonja vetett véget, mivel megszólalt.
-Bocsi, gyorsan lerázom. - szaladt ki a konyhába telefonálni
-De most komolyan kihívott? - nézett rám Lily
-Csak Pattie volt. - rántottam vállat
-Milyen Pattie? - bökött oldalba Harry
-Justin Bieber anyukája. Amikor beteg voltam meglátogattak és megismerkedtem vele, meg a többiekkel.
-Niall-hez meg senki nem jött látogatóba. - nevetett Louis
-Hát, ha ti senkik vagytok akkor oké - rántott vállat Niall, Louis egyből befogta a száját - De kik azok a többiek? - ráncolta értetlenül homlokát. Annyira édes volt, megtudtam volna zabálni.
-Hát, Ryan Christian, Chaz, Justin menedzsere Scotter, a testőre Kenny, akkor anyukája Pattie, Sco felesége Carin és azt hiszem ennyi. - mosolyogtam - Ja nem! - kiáltottam fel - Csokit kihagytam. Szóval akkor még Usher és most már vége. - vigyorogtam
-Az az Usher? - nézett rám kidülesztett szemekkel Zayn
-Miért ismersz még más Ushert? - szólalt meg Lily - Észlény. - forgatta szemeit. Hát igen az ő kapcsolatuk nem változott. Lily elhatározta, hogy olyan lesz Zayn-nel, mint Zayn vele.
A mellettem ülő srác már épp vissza akart szólni, amikor Lena lépett be a helységbe.
-Bocsi, de el kell mennem Jusékhoz. Sietek vissza. - majd már távozott is
-Ezaz! - álltam fel a kanapéról, majd leültem a földre a tv elé törökülésbe, és így végig tudtam nézni a mi kis  társaságunkon, ahonnan Hanna hiányzott.
-Miért örülsz ennyire? - ráncolta homlokát Lil
-Ha Selly itthon van nem ülhetsz a földön vagy mi? - nevetett fel Harry és Louis
-Nem te hülye! Csak mondani akarok valamit. - váltottam komolyra és a fiúk is csendbe lettek. - Nem tudom ki tudja, de Lenának nem sokára lesz a szülinapja, pontosan kevesebb mint három hét múlva. És ez nem akármelyik szülinapja lesz, ez lesz a 18.-ik, és azt akarom, hogy emlékezetes legyen neki, hisz csak egyszer 18éves az ember. Szóval szeretnék neki rendezni egy szülinapi buli, és gondoltam segíthetnétek megszervezni. - néztem félve rájuk
-Buli? Még szép! - kiabált Louis
-Csak ha lesznek jó csajok! - vágta rá Harry
-Számíthatsz ránk! - mosolygott Liam
-Csak ha DJ-skedhetek - vigyorgott Zayn
-És ha lesz kaja! - Niall kijelentésén mindenki felnevetett - Most mi van? Tudjátok, hogy szeretem a hasam.- ült le mellém durcizva - De nálad nem jobban. - suttogta fülembe és nyomott egy puszit arcomra. Zavaromba inkább lehajtottam a fejem.
-Ez mind szép és jó, de hogy csináljuk? Hol lesz a buli, kiket hívunk? - aggodalmaskodott Lily
-Mindent kigondoltam. - vigyorogtam
-Na halljuk! - dőlt hátra Harry a kanapén, a többi fiú is követte példáját
-Szóval - vettem egy mély levegőt - Úgy gondoltam, hogy a buli lehetne itt vagy Selly egyik kedvenc szórakozó helyén, és ha ott lenne ebben kéne a fiúk segítsége, mivel nektek biztosan hamarabb bérbe adják, mint nekünk. Persze én oda adom a pénzt meg minden, szóval nem kell aggódni. - mosolyodtam el - A vendégeket pedig Selly telefonjából ki tudnánk választani, hogy kiket hívjunk meg.
-Ezt aztán jól kigondoltad. - nézett elismerően Harry
-És még szép, hogy segítünk. - mosolygott Liam
-Már csak egy probléma van! Honnan szerezzük, meg Lena telójából a számokat? - nézett maga elé Lily
-Már megvannak! Tegnap amíg elmentetek a boltba lementettem az én telómba. - vigyorogtam
-Te tényleg mindent megszerveztél! Gratulálunk. - jött oda Louis és nyomott egy cuppanósat arcomra
-Látod?! Legalább nem unatkoztam, amíg ágyhoz voltam kötve - nevettem
-Ügyes vagy El! - jött Zayn és leöklöztünk egymással
-El? - néztem hülyén
-Igen, ha én meg Kappuchino. - nézett ő is hülyén
-Nekem aztán tényleg okos barátnőm van! - dőlt hátra nevetve Niall és vele együtt én is. Megfordultam és szám övéire nyomtam. Nem csókoltam meg csak egy hosszú puszit nyomtam rá.
-Khmm... - köszörülte torkát valaki - Inkább menjetek szobára! - röhögött Lou
-Tomlinson! - álltam fel és megindultam lassan felé, de ő ezt nem láthatta mert háttal volt nekem.
-Igen Cartney? - fordult meg, majd mikor meglátott felsikított, mint egy lány és hátrálni kezdett én pedig mentem utána egészen addig amíg el nem ért a falig - Édes, drága Harry-m segíts! - vinnyogott. A többiek már sírtak a röhögéstől, nekem se kellett sok, hogy elröhögjem magam, de próbáltam tartani magam.
-Sajnálom drágaságom ez a kettőtök harca - nyögte ki nehezen Harry
-Egyedül maradtál! - nyújtottam rá nyelvem - Menekülj! - ahogy ezt kimondtam már el is tűnt a szemem elől. Nevetve futottam utána, majd miután az egész házat körbe szaladtuk vagy kétszer a többiek is beszálltak a mi kis játékunkba és egy hatalmas párna csata keletkezett....

7 megjegyzés:

  1. Uuu..nagyon jó lett :_DDD

    VálaszTörlés
  2. HÁT EZ NAGYON JÓ LETT *.* Niaaaaall *.* ahh várom a kövit.remélem hamar összejön a 8 komment :DDD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon,Nagyon,Nagyon jolett. ; )

    VálaszTörlés
  4. Imádoooom:) hozd a kövit.(;

    VálaszTörlés
  5. minél gyorsabban hozd a következőt kérlek.88

    VálaszTörlés
  6. Köviii részt mostt!!! Nagyon imádom!!! Am lil meg Zayn ugye összejönnek?! :PP :))

    VálaszTörlés
  7. nagyon szépen köszönöm nagy jól esnek a komik:D:$
    xx~Lexxiiii*~xx: köszönöm:d az még egyelőre titok:P

    VálaszTörlés