2012. február 5., vasárnap

22. Egoista, öntelt, barom

Sziasztok:D bocsi hogy csak most hoztam részt csak hát....eddig nem volt időm=/ de most itt van:P és nagyon szépen köszönöm a komikat az előző részhez nagyon jól estek^^ nem tudom ti hogy vagytok vele de én miközben írom ezt a részt a Hits rádiót hallagtom ahol Niall benne van*_*(kicsit hülye megfogalmazás voltxD)
de amint tudjátok szerdán volt Harry szülinapja és hivatalosan is nagy korú lett szóval: 

                  Happy 18th Birthday Harry!♥


de nem beszélek többet itt a rész:P 4-5 komi és jön a kövi rész:D
I hope you like it!♥


Ajkait enyéimre nyomta és megcsókolt. Kezeim nyaka körül összefontam , míg az övéit levezette derekamra, és ott állapodtak meg. Közelebb húzott magához, így köztünk megszűnt mindenféle távolság. 
Nyelve vad táncra hívta enyémet, ami rögtön engedelmeskedett neki. Hátulról beletúrtam hajába, és egy tincsével kezdtem el játszani, ő addig pólóm alját feltűrte és csupasz bőröm kezdte el simogatni, amitől kirázott a hideg. 
Ajkai édesek voltak, és ebben a csókban éreztem szerelmet, boldogságot, vágyat és kötődést. Lihegve váltunk el egymástól, szemeim lehunyva hagytam. 
Homlokát enyémnek döntötte, így éreztem szapora levegővételét bőrömön. Szemeim lassan kinyitottam, és szembe találtam magam egy gyönyörűen csillogó tengerkék szempárral, amitől akaratlanul haraptam ajkamba. 
Olyan mesés volt, mintha csak egy álomba lennék, ahol előttem áll a kék szemű, szőke herceg, egy csodálatos mosollyal. És ami tetőzte az egészet, hogy a jéghideg medence közepén, szakadó esőben mondta mindezt. 
-Niall nekem..vagyis...én - szólaltam meg kicsit nehezen - Szóval ez a szeretlek még nekem nem megy. - hajtottam le a fejem - Sajnálom. 
-Nincs mit sajnálnod. - nyúlt állam alá - Majd, ha készen állsz rá. Én csak azt mondtam amit érzek. - mosolyodott el, és mintha egy kicsit el is pirult volna 
-Köszönöm. - nyomtam puszit szája sarkába 




               Zayn szemszöge:


Miután mindannyian bejöttünk, kivéve a mi kis szerelmes párunkat, a fiúkkal gyorsan átöltöztünk, addig a csajok csináltak egy-egy bögre teát. 
-Most ezt nem mondjátok komolyan, hogy a kocsitokba vannak pót ruhátok?! - nevetett Selena, nekem még valahogy nem megy Lená-nak hívni, lehet idővel változik, de most még nem. 
-Már ismerjük magunkat. - vigyorgott Louis 
-És most legalább jól jött. - kaptam ki Lily kezéből a bögrét és beleittam 
-Hé az az enyém! - csapott tarkón, aminek következtében félrenyeltem és köhögő roham jött rám 
-Jaj bocsi nem direkt volt. - mosolygott - Csak szán szándékkal. - kacsintott 
-Hogy te mekkora egy bunkó vagy! - emeltem meg hangom - Csodálkozom, hogy Selena és Ella még barátkoznak veled,meg most a srácok. Nem tudom, hogy bírják ki veled egy légtérbe. - kiabáltam rá, majd felkaptam a dzsekim és kiviharoztam a házból. 


           Lily szemszöge:


Ledermedtem, mikor Zayn ezeket hozzám vágta. Álmaim pasija lebunkózott, egy hülye kis vicc miatt, úgy hogy szinte alig ismer?! Mert most ez történt.  A szobában megfagyott a levegő, egyikünk se mert megszólalni. 
-Mi volt ez a nagy kiabálás? - jöttek be Elláék - És hol van Zayn? - néztek körül 
-Elment. - szólalt meg Hanna 
-Ahaaa. - nyújtotta el a szó végét Ella - Azt eddig mi is észrevettük. Mi történt? - ennél a kérdésnél a szobában ülők mind rám nézek. 
-Lily? - guggolt le elém Niall 
-Semmi. - szaladtam fel a lépcsőn, de a közepén visszafordultam - Ja és Ella! A sorolásból kihagytam, hogy egy egoista, öntelt barom! - szóltam vissza, majd végleg fel mentem, egyenesen a szobába, és magamra csaptam az ajtót, ráugrottam az ágyamra és elkezdtem sírni. 
Tudom, hogy erős vagyok, meg minden, de most nem megy. Pont azt vágta a fejemhez, mint a volt barátom, akit szerettem. Erről Lena nem tud, de gondolom, most minden kiderül, szóval próbáltam nem erre gondolni, és szép lassan álomba sírtam magam.... 


        Ella szemszöge:


A többiek mindent elmeséltek, Niall-el szinte tátott szájjal hallgattuk végig. 
-De azt nem értem, hogy Lily miért vette ennyire magára? - gondolkodott hangosan Louis 
-Minden lánynak rosszul esik, ha ilyet vágnak a fejéhez, úgy hogy szinte alig ismerik. - ölelte át Hanna 
-Főleg, hogy ő már ezt egyszer megkapta. - suttogtam magam elé, de szerintem nem elé halkan 
-Mi? Ezt hogy érted? - nézett értetlenül Harry 
-Semmi. Nem érdekes. Ti nem fáztok, mert én szét fagyok. - próbáltam terelni a témát
-Ezt még nem úszod meg. - nézett rám Lena - Miért nem mész átöltözni? Csurom víz vagy. 
-Jó ötlet. Egy perc és jövök. - nyomtam Niall arcára egy gyors puszit, majd felszaladtam a szobánkba. 
Lily az ágyon feküdt hassal, és halkan szuszogott. Közelebb léptem hozzá, így láttam piros szemét. Megsimogattam arcát, nyomtam rá egy puszit, és bementem a gardróbba. Kivettem egy cica gatyát, egy rövid nadrágot, és egy bő pulcsit, majd bevándoroltam a fürdőbe. Levedlettem a vizes ruháimat, majd magamra kapkodtam a szárazakat, hajam kifésültem és összefogtam egy coffba és lementem a többiekhez. 
-Na hogy van Lily? - nézett aggódva Liam 
-Alszik. - adtam a tömör választ és befeküdtem Niall ölébe a kanapén 
-Na, de mit is mondtál, arról, hogy már egyszer megkapta? - fordult felém Lena 
-Emlékszel arra a Josh nevezetű srácra, akivel kb úgy 2hónapja szakítottak? - húztam fel szemöldököm 
-Az akit Lil dobott? -gondolkodott el 
-Igen...vagyis nem...részben...de mégsem - beszéltem össze-vissza 
-Jól megbeszéled magaddal a dolgokat. - nevetett Harry 
-Nyugi. - puszilt Niall a hajamba 
-Okés, szóval. Igen az a Josh, de nem Lily szakított vele hanem fordítva. - mondtam ki amit akartam 
-Jó, de ez most hogy jön ide? - kérdezte Louis, akit nem sokkal később Hanna oldalba könyökölt - Naa eltöröd az én picike bordám - nyavalygott 
-Picike? Amikor a kezemen fekszel inkább mázsásak. - nevetett Hanna, közbe Lou bevágta a durcit - Tudod, hogy szeretlek. - puszilta meg 
-Igen tudom! - vigyorgott önelégülten, amit egy szemforgatással nyugtáztam - Te meg - itt rám mutatott -, ne forgasd a picike szemed, mert akkor Niall-nek egy kancsallal kell járni. - nevetett fel és vele együtt a többiek is. 
-Még akkor is szép lenne. - ölelt meg még szorosabban a szőkeség. Éreztem fejem, kezdi felvenni a paradicsom színét, ezért kezébe rejtettem arcom. 
-Na, most nézd meg. Szegény kislány zavarba jött. - nevetett Liam 
-Így most nem tudja folytatni a mesét. - szólalt meg Harry csalódottan 
-Jó rendbe jöttem. - bújtam elő "búvóhelyemről" - Szóval, Louis kérdésére a válaszolva, ez úgy jön ide, hogy az a Josh is ugyanezt vágta Lily fejéhez, amit most Zayn. - húztam el a szám 
-Mi? Ezt eddig miért nem mondtátok nekem? - kért számon Lena 
-Mert Lily nem akarta, hogy még ezzel is fárazd magad. Épp elég volt, hogy ott volt neked a Varázslók forgatásba, hogy lehet befejeződik. És úgy gondolta, nem nagy ügy. - rántottam vállat 
-De attól még...
-Hahó! Megjöttünk! - szakította félbe Lena mondatát Mandy és Brian. Ijedten kaptuk mindannyian a fejünket feléjük - Sziasztok lányok és fiúk?! - döbbentek le 
-Anya, Brian sziasztok! - szaladt oda Lena és megölelte őket 
-Sziasztok. - szálltam ki Niall öléből és én is megöleltem őket 
-Lily merre? - És mondjátok csak, kik ezek a fiúk? - bökött Brian a kis csapatra 
-Öhmm...izé..Mandy és Brian..izé szeretném bemutatni nektek a barátomat Naill Hoaran-t - jött mellém az említett - És a többiek pedig, Niall barátai. 
-Óó - lepődött meg Mandy - Akkor szia Niall. Mandy vagyok Selena anyukája, ő pedig itt Brian a férjem. Nyugodtan tegez, nem vagyunk mi olyan öregek - nevetett fel - És ez nektek is szól fiúk. - nézett mögém 
-Oké. Sziasztok. - fogott kezet Niall velük. - Ők pedig - fordult meg -, Harry Liam, Hanna és Louis. - sorakoztak fel mögötte 
-Hello - köszöntek egyszerre 
-Sziasztok. Bocsánat, nem vettük észre, hogy van egy lány köztetek - vakarta zavartan tarkóját Brian 
-Semmi baj. - legyintett Hanna 
-Nem maradtok vacsorára? Mindjárt összeütök valamit. Mit szóltok? - hozta fel az ötletet Mandy. Annyira boldog voltam, hogy így viselkednek Niall-el meg a többiekkel, mintha már rég ismernék őket. 
-Köszönjük az ajánlatot Mandy, de nem lehet. - szólalt meg Liam 
-Mennünk kéne, mert még el kell intéznünk valamit. - vakarta tarkóját Harry 
-Zayn? - szólaltunk meg Lená-val egyszerre, amin csak mosolyogtunk. A fiúk csak bólintottak. 
-Akkor kikísérlek titeket. - csaptam össze két tenyerem 
-Tényleg sajnáljuk majd legközelebb ígérjük maradunk. - nézett Naill Mandy-re 
-Semmi gond. Behajtom rajtatok. - nevetett fel - Sziasztok. - intettek Brian-nel együtt. 
A fiúk elindultak az ajtó felé, ott felhúzták cipőjüket és kimentek. Selly-vel a kapuig kísértük őket, és ott elbúcsúztunk. Igaz Niall-től kicsit hosszabbra sikeredett, de hát ne, ha valaki olyan jól csókol, mint ő, akkor nehéz  elválni tőle. 
Miután elhajtottak a kocsival, bementünk a házba és elkezdtünk összepakolni, ami nem kevés munka volt, közbe elmeséltem Selly-nek azt a Josh-os ügyet. Lily nem kelt fel, ezért hagytuk hagy aludjon, így halkan elvégeztük esti teendőinket, és eltettük magunkat másnapra.....


Ha tetszett komizz;D 5-6 komi és jön a kövi rész:P

7 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett:) ááá. folytatást.:D

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Nagyon tetszett ez a rész szerintem remekül írsz!!Várom a folytatást!:)

    VálaszTörlés
  3. Wááá anygon jó lett kiv vagyok mi lesz Zayn-nel meg Lily-vel siesss !!

    VálaszTörlés
  4. ahh. annyira jó lett. Niall hogy lehet ennyire édes ?? :|| Ahh és Zyaneeen nagyon meglepődtem. de tiszta édesek mindnyájan. várom a folytatást :))

    VálaszTörlés
  5. Most találtam meg a blogod, de nagyon jóó*__* siess. :))

    VálaszTörlés
  6. nagy jó :DD imádom :)

    VálaszTörlés
  7. nagyon szépen köszönöm^^ örülök hogy tetszik:D

    VálaszTörlés